rajohan5 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kjøpte doment www.din-side.net i går og det kommer opp idag! men jeg vet ikke hva jeg skal ha på den. Noen forslag? (jeg kan: php,html,css samt litt vb) Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) uhm, du kan ha _min_ side på den? (virker greit; m.t.p. navnet) /me lurer på om trådstarter har glømt grunnen til at han kjøpte domenet edit: ser du nevner "hjemmeside" i topic.. man pleier å ha litt personalia, kanskje en CV, litt info om hva en driver med og noen bilder på en hjemmeside Endret 14. juni 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det er også viktig med linker som "venna mine", "musikk", "[navn-på-favoritt-artiskt]", "bling bling" og "folk jeg hatR!". Sjekk pizco sider for eksempler. Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 hehe, eller myspace .. dæven døtte; der finner man mye jalla Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Dersom du har et eller annet som hobby eller er meget kyndig på et eller annet felt, kan du jo alltids la hjemmesiden omhandle dette. Selv har jeg en mengde Visual Basic-relaterte kodeeksempler på min hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå