Gå til innhold

Plextor 48/24/48 klarer ikke lese UT2003 cd'n !

JarleW

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg fikk lastet ned UT2003 her om dagen. :roll: Da jeg skulle installere det fikk jeg en feilmelding på slutten av cd1 (som jeg ikke husker nå - Critical error: Cannot read......)

Tenkte da at de måtte jo være feil på fila jeg lastet ned. Lastet ned 2 filer av cd1 igjen for å være sikker, men samme problemet oppsto.

Da la jeg spillet på hylla noen dager og i mellomtiden har jeg innstallert Win2k på nytt.

Derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve igjen, i tilfelle det var noe galt med Windows....men den gang ei.....Samme feilmelding igjen.

Så satte jeg meg i bilen og peilet meg inn på nærmeste spillbutikk. Her skal det KJØPES spill...

Ok - når jeg er hjemme igjen begynner jeg å innstallere, men får DEN SAMME feilmeldingen :eek:

..vel, da tok jeg å dro ut DVD-spilleren fra en av de andre pc'ne mine og innstallerte fra den. NÅ virker det som det skal... :smile:

Men hva er det med Plex'n ?

Noen som har vært borti dette før ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kanskje den er _ekstremt_ kresen på cd'er.. :roll:

[utenom_emnet]

ps: dvd-rom leser uansett bedre en en cd-rom pga at dvd bruker en mye tynnere laserstråle enn en vanlig cd-rom/brenner gjør, så å sammenligne en brenner og DVD er som å sammenligne en 486 og en P4... :wink:

[/utenom_emnet]

Mvh, Jan Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...