JarleW Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Må innrømme at jeg fikk lastet ned UT2003 her om dagen. Da jeg skulle installere det fikk jeg en feilmelding på slutten av cd1 (som jeg ikke husker nå - Critical error: Cannot read......) Tenkte da at de måtte jo være feil på fila jeg lastet ned. Lastet ned 2 filer av cd1 igjen for å være sikker, men samme problemet oppsto. Da la jeg spillet på hylla noen dager og i mellomtiden har jeg innstallert Win2k på nytt. Derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve igjen, i tilfelle det var noe galt med Windows....men den gang ei.....Samme feilmelding igjen. Så satte jeg meg i bilen og peilet meg inn på nærmeste spillbutikk. Her skal det KJØPES spill... Ok - når jeg er hjemme igjen begynner jeg å innstallere, men får DEN SAMME feilmeldingen ..vel, da tok jeg å dro ut DVD-spilleren fra en av de andre pc'ne mine og innstallerte fra den. NÅ virker det som det skal... :smile: Men hva er det med Plex'n ? Noen som har vært borti dette før ? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 kanskje den er _ekstremt_ kresen på cd'er.. [utenom_emnet] ps: dvd-rom leser uansett bedre en en cd-rom pga at dvd bruker en mye tynnere laserstråle enn en vanlig cd-rom/brenner gjør, så å sammenligne en brenner og DVD er som å sammenligne en 486 og en P4... :wink: [/utenom_emnet] Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 jeg får samme feil som deg med min LG 40x/12x/40x! men bare med UT2K3!! Det funker helt fint i DVD-spilleren min. Rare greier det der.... Lenke til kommentar
Ronino Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Prøv denne siden: http://www.ina-support.com/faq/ut2k3_pc.asp#install Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå