paulekri Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei jeg har hatt linux i 1 år og har endelig fått lastet ned linux 9. men jeg får ikke laget Boot disk til det ... er det noen som kan forklare hvordan man gjør det?? fikk det til på linux 8.0 Mvh Paul Espen Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Meg bekjennt så er nyeste versjonen av Linux 2.6.x. Hvilken distro kjører du? Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noe sier meg at han kanskje kjører Red Hat 9 nå. Selv om det høres rart ut når den er så gammel som den er. Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jepp. Det er også en mulighet. Men det høres allikevel rart ut når Suse 10.1 har kommet ut. Lenke til kommentar
paulekri Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg har lastet ned Fedora Core 5 og når jeg ska instaler det så får jeg ikke laget Boot Disk skjønner ikke hvorfor jeg ikke får laget det Lenke til kommentar
Palme Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hva skal du bruke boot disken til egentlig? Hva har du gjort før for å få lagd denne boot disken? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg har lastet ned Fedora Core 5 og når jeg ska instaler det så får jeg ikke laget Boot Disk skjønner ikke hvorfor jeg ikke får laget det 6312198[/snapback] Kanskje du bare skal laste ned et ISO og brenne det? Eller kan ikke PC-en din boote fra CD? Lenke til kommentar
paulekri Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg må lage Boot disken for å Boote Linux, men jeg får ikke laget den. Jeg får bare en feil raport der det står "Fjern alle medier og trykk en tast for omstart"... Så jeg vet ikke hva jeg ska gjøre... Da jeg laget Boot disk til Linux 8.0 brukte jeg Nero. Men nå når jeg ska bruke det får jeg bare feil raport... Kan noen hjelpe meg eller har dere en link til Fedora Core 5 (cd1 ISO) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå