ehs5 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Faen, det blir visst dårlig med småsei på meg i dag. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det e ikkje mye å rop hurra før om dagan. Buinnpluggen e borte, og du e skjeivsleten i ryggen. Lægg om kurs'n førr no kainn det gå aill veian! Antagelig vil du oppdag at han ræk tjukk av skoidd utover ættermidda'n. Krom ryggen! Dagens motto: Bit han så bit han. Haha, faen så bra. ^^ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hmm... Ein lavtrøkksrygg kjæm innrennan fra yttersia, og det gjær dæ førrbainna. Stram bokssælan før no lægg han vrangsia tell! Sjansan e stor førr at det baill på sæ utover i uka. Knøtt nævan! Dagens motto: Spøtt heller i have enn å krangel på kvota. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det e et hælvetes liv. Ikkje en småsei å oppdriv, og det gjør dæ skjælven i kneleddan. Stram bokssælan førr no e det alvor! Sjansan e stor førr at postkontoret e nelagt når du kjæm heim. Knøtt nævan! Dagens motto: Det e bærre søringa som et ufesk! LOL? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Teng går ikkje akkurat din vei førr tida. Han drei om tell søraust, og du e hautullen og makteslaus. Ta dæ sjøl i nakkskinne, førr no gjeld det å bærg livsgrunnlaget! Sjansan e stor førr at han riv tell rangveien. Ta det ikkje pærsonli ! Dagens motto: Ikkje alt man finn i nota e fesk. Passer faktisk temmelig godt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det ser håplaust ut... Feskerioppsynet har dæ under oppsekt, og du e langt fra land. Finn fram salmebok og almanakk, førr no kainn det gå aill veian! Sjansan e stor førr at det baill på sæ utover i uka. Stå han av! Dagens motto: Den får igjæn me renta den som riv kjæft åt banksjæfen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Din rotpeis! Ein lavtrøkksrygg kjæm innrennan fra yttersia, men du lar dæ ikkje affisere. Gje ætter me snøre, førr no gjeld det å bærg livsgrunnlaget! Du bli næppe overraska over at postkontoret e nelagt når du kjæm heim. Ikkje la dæ pell på næsen! Dagens motto: Det e goe tie når katta får kokfesk. Oversettelse noen? Skjønner faen meg ikke dialekt. Det med katten skjønte jeg, og det passer bra siden jeg har snart to Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Din rotpeis! Ein lavtrøkksrygg kjæm innrennan fra yttersia, men du lar dæ ikkje affisere. Gje ætter me snøre, førr no gjeld det å bærg livsgrunnlaget! Du bli næppe overraska over at postkontoret e nelagt når du kjæm heim. Ikkje la dæ pell på næsen! Dagens motto: Det e goe tie når katta får kokfesk. Oversettelse noen? Skjønner faen meg ikke dialekt. Det med katten skjønte jeg, og det passer bra siden jeg har snart to 6307732[/snapback] Din rotekopp! Ei kveite kommer inn fra yttersiden av øya, men du driter i det. Gi ut mer snøre, no gjelder det og redde pengene. Du blir neppe overrasket hvis post kontoret er lagt ned når du kommer hjem fra fiske. Ikke la deg pille på nesa! Dagens motto: Det er gode tider når du kan gi katten kokfisk (kokt sei/torsk). ______ Huff huff... Raumixtur'n e gjønnatrøkke av vatn, og ei høltannn i nerkjæften hoild på å driv dæ fra konsæptan. Stram bokssælan så styr du klar av spetakkel! Sjansan e stor førr at bobilturistan har støkke av me tørrfesken din. Lægg govilja tell! Dagens motto: Bit han så bit han. Huff huff. Tobakken (Petterøes Rød Mixtur) er gjennomblaut, og tannpina i underkjeven gjør deg gal. Stram bukseselene så holder du deg unna trøbbel. Sjangsen er stor for at bobil-turistene har stjelt tørrfisken din. Gjør det ordentlig! Dagens Motto: Biter den så biter den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå