Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541

Følger selfølgelig med, men jeg er på [K-F] sine subs så jeg er på episode 191.

Satser på banking av Enel ganske så snart!

Lenke til kommentar

Oi, skal være snille med dere da.. Jeg er på ADC sine subs altså up to date, siste episoden jeg så var episode 266. Jeg kan også anbefale Gerusama sine subs.

Men, jeg kan hinte såpass, som at dere har en hel haug med gode episoder foran dere... :)

Lenke til kommentar

Bare styr unna Xeno Hk hvis du kan, jeg måtte ta noen av deres oversettelser for å finne episoder, for å si det meget forsiktig. Så suger oversettelsene til Xeno Hk lut og litt til, Sanji blir til haggis og litt annet som ikke heeelt passer...

Lenke til kommentar

Hehe, det er gode oversettelser av One Piece det som jeg ser nå. Ser IKKE på Xeno HK lengre (var 10-15eps som jeg ikke fant andre plasser som jeg tok fra Xeno HK,omtrent der dere er nå i oversettelsen)

De oversettelsene jeg ser på nå, kommer fra ADC-Elites, jeg er MEGET fornøyd med både kvalitet på utgivelsene og oversettelse.

Xeno Hk hadde elendig kvalitet og oversettelse fra tegneserien. Altså en elendig fansub.

Både ADC Elites som jeg ser på nå og Gerusama sine oversettelser som jeg så på før, synes jeg har gode oversettelser.

Lenke til kommentar

Er ikke mange uker siden ADC fikk seg ny oversetter. Men, han virker å være like ok som den forige som de hadde.

Er ikke lett å måle seg med K-F. Men, jeg kan ikke japansk så godt at det gjør noe. Så bare oversettelsene er godt over middels gode så er jeg fornøyd.

Hvor mange store brølere ser man ikke på norske oversettelser liksom ? Når norske (proffe?) oversettere greier å få make up sex, til å bli sminkesex, så kan vel de japanske oversetterne gjøre en blunder i ny og ne.

Overall er jeg storfornøyd med ADC sine subs, var også kjempefornøyd med Gerusama sine. Men Gerusama holder ikke like høyt tempo som ADC.

Du kan vel si det slik at du har K-F som har de "eldste" episodene, så har du Gerusama som ligger litt etter K-F (uheldigvis måtte jeg se noen av Xeno Hk imellom K-F og Gerusama :thumbdown: , omtrent der dere er nå) så når jeg kom til de tidligste episodene til Gerusama så var jeg rimelig glad. Når jeg nådde slutten av Gerusama sine subs, så gikk jeg over til ADC sine subs, som jeg er storfornøyd med. Både oversetting og oppløsning. + at jeg får ned en episode på under 5 min. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...