phnx85 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Husker Dell kjørte tilbakekalling av batterier i en spesiell serie nå i vinter (tror det var nå i vinter) pga fare for kortslutting/overoppheting. Jeg sjekket at mitt batterie var i den serien, men jeg kom meg aldri så langt som å få sendt det inn. Vil det være for sent å benytte seg at det tilbudet nå tror dere? Kunne jo tatt kontakt med Dell kundeservice, men følte ikke for å sitte en time i telefon bare for å få tak i rette person hos Dell Endret 14. juni 2006 av phoen|x Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Hei! Du har fem års reklamasjonsrett mot produksjonsfeil, så det skal gjelde uansett. Jeg foreslår at du forsøker å ta kontakt på epost til Dell. Hilsen, efikkan. Endret 14. juni 2006 av efikkan Lenke til kommentar
JonV Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Søker du litt i forumet her så finner du sikkert link til den siden hvor en kunne sjekke om din maskin var utsatt. Ops hadde url i favoritter https://www.dellbatteryprogram.com/Default.aspx Endret 14. juni 2006 av JonV Lenke til kommentar
Makky Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Jeg ville brukt den linken mest mulig med å registerere batteriet. Å ringe kundeservice er nesten ikke vits, hvis du ikke vil sitte unødvendig lenge i telefonen. Da jeg ringte, i forbindelse med jobben hvor vi hadde 20 batterier som måtte byttes, hadde ikke kundeservice hørt om dette. Satt 45 min å venta mens behandleren spurte alle som var på jobb osv... (Han hadde ikke hørt om brevet som jeg leste fra ) Endte med at han bare beklaget ventetiden og laget en sak ut av det, som det tok nesten 4 mnd før vi fikk batteriene. 5 batterier i mellomtiden registrerte jeg via web-siden, og de nye batteriene ble levert innen 2 mnd. Endret 14. juni 2006 av Makky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå