Gå til innhold

Ny trailer fra Saint Row x360

Straffa

Anbefalte innlegg

Jeg elsket GTA3, etter det så syns jeg serien har blitt dårligere og dårligere. For lite nytt og orginalitet mellom hver gang. Syns Rockstar North bør satse på noe nytt.

6306708[/snapback]

Kan vel ikke bli noe særlig mere nytt i et spill som GTA. Du kan jo gjøre alt og med full frihet. Endelig på tide at det kommer flere slike spill, og ikke "banebrett" spill som de fleste er.

6306920[/snapback]

Er ikke så veldig stor fan av sandkasse-spill lenger. De var stilige kanskje et par ganger, nå syns jeg de er veldig oppbrukt. Eneste jeg ser fram til innen den sjangeren er Superman til 360 og muligens Spiderman 3 om de går tilbake til Spiderman 2 kontrollen. Av den typer går ann da spillet ikke har altfor mye ekstra ting som du aldri bruker uansett og ikke tvinger deg til å bruke det. Slik som at du måtte spise og trimme i San Andreas.

Skal selv holde meg langt unna sandkasse-spill bortsett fra om det kommer noe nytt og spennende fra den kanten. Ser ikke noe i horisonten ennå dessverre, bortsett fra Superman og Spiderman 3. Vi får se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg elsket GTA3, etter det så syns jeg serien har blitt dårligere og dårligere. For lite nytt og orginalitet mellom hver gang. Syns Rockstar North bør satse på noe nytt.

6306708[/snapback]

Kan vel ikke bli noe særlig mere nytt i et spill som GTA. Du kan jo gjøre alt og med full frihet. Endelig på tide at det kommer flere slike spill, og ikke "banebrett" spill som de fleste er.

6306920[/snapback]

Er ikke så veldig stor fan av sandkasse-spill lenger. De var stilige kanskje et par ganger, nå syns jeg de er veldig oppbrukt. Eneste jeg ser fram til innen den sjangeren er Superman til 360 og muligens Spiderman 3 om de går tilbake til Spiderman 2 kontrollen. Av den typer går ann da spillet ikke har altfor mye ekstra ting som du aldri bruker uansett og ikke tvinger deg til å bruke det. Slik som at du måtte spise og trimme i San Andreas.

Skal selv holde meg langt unna sandkasse-spill bortsett fra om det kommer noe nytt og spennende fra den kanten. Ser ikke noe i horisonten ennå dessverre, bortsett fra Superman og Spiderman 3. Vi får se.

6306969[/snapback]

Enig.

Foretrekker i 99% av tilfellene å løpe rundt i et veldesignet "lineært"spill enn et overveldende sandkassespill.

Med lineært mener jeg ikke nødvendigvis at alle oppgaver nødvendigvis har en løsning.

Lenke til kommentar

syntes dette så fett ut jeg, og dere som ikke likte musikken..hva forventer dere av et spill med gangster/hiphop/blingbling badass stil a?:p seff er det hiphop musikk....

SYnd at spillet bare kommer på X360 da...

Lenke til kommentar

Jeg mener at vi har alt for få "sandkassespill" som dere kaller det som er bra. Utenom GTA serien så finnes det omtrent ingen.

Hvis Saint Row blir i nærheten av GTA så skal ikke jeg klage

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Jeg mener at vi har alt for få "sandkassespill" som dere kaller det som er bra. Utenom GTA serien så finnes det omtrent ingen.

Hvis Saint Row blir i nærheten av GTA så skal ikke jeg klage

6307691[/snapback]

Tror dessverre du kommer til å få gode grunner til å klage på Saints Row. Ville nok heller satt min litt til Crackdown. Mannen som startet firmaet bak Crackdown er vel også mannen som stod bak GTA serien hvis jeg har lest rett.

Lenke til kommentar
Han der anti-spill advokaten, "jack" noe... Han kommer nok til å gå bærserk uansett.

6306104[/snapback]

hahaha... ser for meg overskriftene allerede :)

6310496[/snapback]

Hadde ikke vert meg imot viss noen hadde gått "GTA on his ass" :roll:

6310558[/snapback]

:!: :!: ikke meg eller

Lenke til kommentar
Ingenting og si på grafikken

6314108[/snapback]

Annet enn at den er helt blottet for atmosfærefremmende elementer?

Ser jo ut som dukker i en liten modell-by.

Nei, de har litt å lære av feks Ghost Recon gutta.

6314425[/snapback]

Hva mener du med at det er blottet for atmosfærefremmende elementer?

Fortell gjerne hvordan du kan se det utifra de bildene

Lenke til kommentar
Ingenting og si på grafikken

6314108[/snapback]

Annet enn at den er helt blottet for atmosfærefremmende elementer?

Ser jo ut som dukker i en liten modell-by.

Nei, de har litt å lære av feks Ghost Recon gutta.

6314425[/snapback]

Hva mener du med at det er blottet for atmosfærefremmende elementer?

Fortell gjerne hvordan du kan se det utifra de bildene

6314438[/snapback]

Det er helt rent. Ingenting støv eller smuss. Ingen bokser langs veien. Husene ser nymalte ut. Ingen slitasje.

To clean ;)

Lenke til kommentar
Det er helt rent. Ingenting støv eller smuss. Ingen bokser langs veien. Husene ser nymalte ut. Ingen slitasje.

To clean ;)

6314568[/snapback]

Hæh?

Det ligger lik og bilvrak på fortauet. Er tagging og grafitti på murveggen. Gulmalingen på fortauskantene er slitt.

De har sikkert et kjempeflott renovasjonsbyrå som koster gatene hver natt, men byen bærer da litt preg av slitasje.

Lenke til kommentar

Ikke lenge siden jeg var i London. Se hvordan gatene der er i forhold til Oslo er jo helt vilt. Det bor 7 millioner mennesker der og du kunne omtrent ikke finne noe søppel i gatene. Ta og gå opp Karl Johan på en søndag, ser ut som søppel dynge etter lørdags natta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...