Straffa Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Her er en ny trailer fra Saint Row som minner litt om GTA. Dette her ser bra ut Link direkte til traileren Endret 14. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Ja det ser ikkje så verst ut detta då.Håper det blir bra ihvertfall. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Spillet virker som et must. GTA med havok fysikk og god grafikk. Ikke meg imot. Håper det flyter fint og det ikke er framedrops (som jeg følte det var på e3 traileren) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Ser ut som om det kan bli et kult spill. Noen som vet når det har release ? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Ser ut som om det kan bli et kult spill.Noen som vet når det har release ? 6305977[/snapback] 1 September 2006 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Godtfolk kommer vel til å gå av skaftet borti statene siden det kommer "enda ett skyt/kjør ned alt og alle" spill Endret 14. juni 2006 av Mala Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noen som vet om det er online på dette? Mener på jeg leste noe om at det gikk an å lage gjenger online, men jeg synes det høres litt ambisøst ut.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Noen som vet om det er online på dette? Mener på jeg leste noe om at det gikk an å lage gjenger online, men jeg synes det høres litt ambisøst ut.. 6306017[/snapback] Stemmer. Spillet støttes online også Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Godtfolk kommer vel til å gå av skaftet borti statene siden det kommer "enda ett skyt/kjør ned alt og alle" spill 6306007[/snapback] de vil ta ting ganske så rolig så lenge det ikke er kjønslige aktiviteter i det. For det er jo skadelig for barn Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Han der anti-spill advokaten, "jack" noe... Han kommer nok til å gå bærserk uansett. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Godtfolk kommer vel til å gå av skaftet borti statene siden det kommer "enda ett skyt/kjør ned alt og alle" spill 6306007[/snapback] de vil ta ting ganske så rolig så lenge det ikke er kjønslige aktiviteter i det. For det er jo skadelig for barn 6306044[/snapback] Skyting og dreping er greit men sex er det verste man kan finne på Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Gøy at det er MS som "står bak" dette spillet. At de tør i konserative USA å gi ut dette er bra. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Hmm...hva med grafikken, er det slik tegneserie grafikk som vi så i PDZ? Er det cel-shaded det heter tro. Liker best når de forsøker å gjøre det photo realistic, som GRAW f.eks. Endret 14. juni 2006 av Dec Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Tror ikke det er så realistisk. Men stemingen ser bra ut. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noen som vet om det er online på dette? Mener på jeg leste noe om at det gikk an å lage gjenger online, men jeg synes det høres litt ambisøst ut.. 6306017[/snapback] Stemmer. Spillet støttes online også 6306021[/snapback] Det er jo litt kult da, spesielt hvis det støtter en god del spillere. Blir en del cyber-gang wars da, hehe Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Huff, nei dette var absolutt ikke noe for meg. Gir meg dårlige flashback til GTA San Andreas med sin gjengopprør theme. Og når musikken kom, slo jeg av filmen. Dette skal aldri komme i min spillsamling Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 HAha ja det er forferdlig musikk,det skal eg vere enig i Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Huff, nei dette var absolutt ikke noe for meg. Gir meg dårlige flashback til GTA San Andreas med sin gjengopprør theme. Og når musikken kom, slo jeg av filmen. Dette skal aldri komme i min spillsamling 6306665[/snapback] Det er smak og behag. Musikken kan jo diskuteres men spillet i seg selv ser jo bare rått ut. Det spørs om man liker GTA spill eller ikke. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Huff, nei dette var absolutt ikke noe for meg. Gir meg dårlige flashback til GTA San Andreas med sin gjengopprør theme. Og når musikken kom, slo jeg av filmen. Dette skal aldri komme i min spillsamling 6306665[/snapback] Det er smak og behag. Musikken kan jo diskuteres men spillet i seg selv ser jo bare rått ut. Det spørs om man liker GTA spill eller ikke. 6306694[/snapback] Jeg elsket GTA3, etter det så syns jeg serien har blitt dårligere og dårligere. For lite nytt og orginalitet mellom hver gang. Syns Rockstar North bør satse på noe nytt. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Jeg elsket GTA3, etter det så syns jeg serien har blitt dårligere og dårligere. For lite nytt og orginalitet mellom hver gang. Syns Rockstar North bør satse på noe nytt. 6306708[/snapback] Kan vel ikke bli noe særlig mere nytt i et spill som GTA. Du kan jo gjøre alt og med full frihet. Endelig på tide at det kommer flere slike spill, og ikke "banebrett" spill som de fleste er. Endret 14. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå