Gå til innhold

Ny trailer fra Saint Row x360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godtfolk kommer vel til å gå av skaftet borti statene siden det kommer "enda ett skyt/kjør ned alt og alle" spill :whistle:

6306007[/snapback]

de vil ta ting ganske så rolig så lenge det ikke er kjønslige aktiviteter i det. For det er jo skadelig for barn :roll:

Lenke til kommentar
Godtfolk kommer vel til å gå av skaftet borti statene siden det kommer "enda ett skyt/kjør ned alt og alle" spill :whistle:

6306007[/snapback]

de vil ta ting ganske så rolig så lenge det ikke er kjønslige aktiviteter i det. For det er jo skadelig for barn :roll:

6306044[/snapback]

Skyting og dreping er greit men sex er det verste man kan finne på :hmm:

Lenke til kommentar

Hmm...hva med grafikken, er det slik tegneserie grafikk som vi så i PDZ?

Er det cel-shaded det heter tro.

Liker best når de forsøker å gjøre det photo realistic, som GRAW f.eks.

Endret av Dec
Lenke til kommentar
Noen som vet om det er online på dette? Mener på jeg leste noe om at det gikk an å lage gjenger online, men jeg synes det høres litt ambisøst ut..

6306017[/snapback]

Stemmer. Spillet støttes online også :)

6306021[/snapback]

Det er jo litt kult da, spesielt hvis det støtter en god del spillere. Blir en del cyber-gang wars da, hehe :)

Lenke til kommentar
Huff, nei dette var absolutt ikke noe for meg. Gir meg dårlige flashback til GTA San Andreas med sin gjengopprør theme. Og når musikken kom, slo jeg av filmen.

Dette skal aldri komme i min spillsamling :)

6306665[/snapback]

Det er smak og behag. Musikken kan jo diskuteres men spillet i seg selv ser jo bare rått ut. Det spørs om man liker GTA spill eller ikke.

Lenke til kommentar
Huff, nei dette var absolutt ikke noe for meg. Gir meg dårlige flashback til GTA San Andreas med sin gjengopprør theme. Og når musikken kom, slo jeg av filmen.

Dette skal aldri komme i min spillsamling :)

6306665[/snapback]

Det er smak og behag. Musikken kan jo diskuteres men spillet i seg selv ser jo bare rått ut. Det spørs om man liker GTA spill eller ikke.

6306694[/snapback]

Jeg elsket GTA3, etter det så syns jeg serien har blitt dårligere og dårligere. For lite nytt og orginalitet mellom hver gang. Syns Rockstar North bør satse på noe nytt.

Lenke til kommentar
Jeg elsket GTA3, etter det så syns jeg serien har blitt dårligere og dårligere. For lite nytt og orginalitet mellom hver gang. Syns Rockstar North bør satse på noe nytt.

6306708[/snapback]

Kan vel ikke bli noe særlig mere nytt i et spill som GTA. Du kan jo gjøre alt og med full frihet. Endelig på tide at det kommer flere slike spill, og ikke "banebrett" spill som de fleste er.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...