GUNNISSS Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei. Min søster har nettopp hatt konfirmasjon og har lyst på en liten og snærtten bærbar pc til bruk av openoffice og messnger. Noen forslag ? Hadde vært greit med en billigversjon siden den aldri kommer til å kjøre noen tunge oppgaver, bortsett fra å extracte ting fra .zip .rar filer Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Søstern min forelsket seg i min Dell X1 og kjøpte maken Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Hvorfor ikke en MacBook til 9400,- inkl porto? Tør påstå at det er det beste kjøpet i den klassen. Den har en DualCore CPU, følger med masse snasent programvare. Dessuten kan du kjøre XP også på den dersom det er ønskelig, funker meget bra. I tillegg er den en ren festglede for øyet, sammenlignet med mange andre PC´er. Sitter selv med en 3 mnd gammel iMac, installert XP grunnet dataspill, og det går så det suser. Endret 14. juni 2006 av karasjok Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg sier som jeg alltid sier når noen skal ha 12". Kjøp MSI MegaBook s270 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå