mihcaoj Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Da var tiden min kommet, og jeg var så "heldig" å komme opp i religion(slapp matte). Jeg har fått tre forskjellige oppgaver å velge mellom, men har bestemt meg for oppgaven: "Religion i internasjonale konflikter" - Krig og forsvar sett ut fra gudsforestillinger, synet på skaperverket, og tanken om menneskeverdet. Grunnen til at jeg valgte denne var vel egentlig pga de andre så litt lettere/vanskeligere ut enn denne. De andre oppgavene er forøvrig "Hvem er Gud" og "Hva er et menneske". Noen som har noen gode forslag til hvilke religioner jeg burde velge, og hva som er spesielt for disse(kanskje med tanke på ting som har vært på nyhetene, aviser og andre dagsaktuelle tidsskrifter sånn at jeg kan vise at jeg faktisk følger med i verden.) REDIGERT: om dere har noen tips e.l til de andre oppgavene er det bare å fortelle om de pga jeg trenger all inspirasjon jeg kan få. Problemstilling skal nemlig være levert OG godkjent innen kl 15:00 i dag 14/6-06. Håper noen elever sitter å browser HW forumet selv om det er fint vær ute MvH Joachim Endret 14. juni 2006 av mihcaoj Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Hadde noen hatt noe i det hele tatt å sagt om noe av dette skulle jeg blitt litt mindre bekyrmet.. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kom opp i eksamen religion VK2 idag jeg også.. men vi har ikke fått noen oppgaver enda.. de trekker vi på fredag rett før selve eksamen har egentli ikke noe å fornuftig å komme med anngående posten din... sry m8 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) never mind............... Endret 14. juni 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå