Sargent Fire Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Ikke det at jeg syntes dette er skummelt :smile: men har noen venner som vil spille noe annet oxo når vi spiller over lan. Mvh, Stian Sargent Fire Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Spill der man aller helst skal unngå vold, eller spill som er ikke-voldelige? Strategispill. Kortspill. Yatzy. Bilspill. Simulatorer. - Need for Speed - Transport Tycoon Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Ja, alle mulige bilspill. Strategispill går vel bra? Da har du Warcraft 3 og en hel haug med andre. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Slik er det når man er 10 år og skal på LAN! :wink: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 et av mine favorittonline/lan spill som ikke er voldelige er "j, villeneuve speed challenge" om dette spillet har kommet ut eller ikke kan jeg ikke garantere, men... eeeh.. kremt kremt.. joa.. fint vær ute idag.. jaja.. tror jeg bare skal gå jeg nå. men gøy er det hvertfall.. hehe.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-11 15:25, skrev aurstad:Slik er det når man er 10 år og skal på LAN! :wink: Der fikk du sagt det:) Det kicket av å drepe noen som er virkelig underholdning:razz: Lenke til kommentar
simmy Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 MicroMachines 3 RUULER gata med mange folk! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Funcom har lag No Escape som er beregnet på LAN spilling. Det er noe så skjelden som et barnevennlig skytespill. http://www.noesc.com/ Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Når jeg studerte spelte vi mye need for speed, sinnsykt morsomt bilspill i lan... Ellers har du jo worms :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå