MartinF Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei Da jeg skrudde på pc'n min idag fikk jeg et lite sjokk. Det første jeg legger merke til er at skriften på MSN var så liten at den nesten var uleselig. Så fyrer jeg opp FireFox i fullt vindu, men til min store forskrekkelse fyller dette bare halve skjermen(Se vedlegg). Hvordan kan jeg få dette tilbake slik det er til vanlig? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Uten at du kan komme på noe som helst relevant du gjorde igår? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Bare gå inn på egenskapene for skjermen, endre oppløsning til f.eks. 1024x768px og så tilbake til din nåværende. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Har fått fikset det nå.. Glemte å fortelle at jeg skiftet theme for XP i går, kan være det som gjorde det.. Takk for hjelpen uansett.. EDIT: Når jeg restarter kommer samme problem. Har prøvd det dere sier her uten hell.. EDIT: Kan legge til at jeg har funnet ut at det heller ikke går an å høyreklikke under den delen. Altså for å kunne høyreklikke på dekstopen må jeg gjøre dette helt oppe. Endret 14. juni 2006 av Martins90 Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Har du noe themestylingsprogram installert? Det kan jo ellers være themet som er dårlig laget. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Har du noe themestylingsprogram installert? Det kan jo ellers være themet som er dårlig laget. 6306111[/snapback] Det står ikke på noe theme nå.. Har bare ObjectDeck inne, men det har vel ikke noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Objectdock var noe jeg hadde i tankene ja. Er ikke det noe som deler opp desktopen for deg? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Objectdock var noe jeg hadde i tankene ja. Er ikke det noe som deler opp desktopen for deg? 6306245[/snapback] Deler opp desktopen? Det som du ser på toppen her er objectdock Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 OK. Det ville i alle fall vært et sted å undersøke, siden det er et program som gjør noe med desktopen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå