Solid Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg bor her, jeg. Traff kjæresten min her, har truffet venner her, hvorfor ikke tilbringe all tid her? 6312557[/snapback] Ikke værst. Vel det finnes ting bak skjermen også. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Jeg er helt ny her, men kommer til å bruke en del timer på dette forumet framover. Når jeg kjeder meg på jobb er forum det beste i verden. Henger sikkert ut på 6-7 forskjellige og flere vil det bli. Særlig når jeg skal jobbe til halv 9 ikveld og sjefen er bortreist. Endret 21. juni 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Vel det finnes ting bak skjermen også. 6313760[/snapback] Når jeg lukker skjermen på laptopen møter jeg bare veggen. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Edit: dobbel betydning! Endret 21. juni 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg er her fordi det er mange kule folk, tidsfordriv og lærerikt. f.eks. i web-delen av forumet. (vet du snakker om OT-delen). Det er jo også mange som har kjente her. Men mest er det fordi jeg bor på en plass med 37 ungdommer Gleder meg til høst, da blir det Tromsø på meg. Party azz. (fester litt nå også, men det er ikke like ofte som da jeg bodde i byen) Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Masse greier her. Du kan spørre om alt mulig, morsomt å lese om alt det sprøe som skrives her, babethread, RPP, ikke SO så mye ++ Og de få jentene som også er her trekker pølse/nerdefaktoren drastisk ned. Man tenker seg ikke jenter som nerder Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Men mest er det fordi jeg bor på en plass med 37 ungdommer Gleder meg til høst, da blir det Tromsø på meg. Party azz. (fester litt nå også, men det er ikke like ofte som da jeg bodde i byen) 6353686[/snapback] Du har ca. 30 ungdommer mere på din hjemplass enn min. Jeg bruker OT-baren mest fordi, tja... Jeg vet ikke helt egentlig, kanskje fordi at mye av det som skjer her ikke har noen mening. Også er det en del morsome ting som skjer her, iforhold til de "mainstream" forumene hvor alle griner om hjelp til ditt, og hjelp til datt, og hvor de oppretter 3-4 tråder om samme ting i forskjellige katogorier. Off, det er for psykisk slitsomt for meg. Derfor er jeg i OT-baren. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hva skal jeg ellers gjøre på jobb? Jobbe? Det skjer bare ikke... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Nå er det vel ikke utenkelig å leve to liv heller? Selv om man prater tull i OT-Baren, betyr ikke det at man ikke får tid til venner. Jeg har et flott sosialt liv, samtidig som jeg ofte henger på forumet. Hvorfor jeg gidder å sitte i OT-Baren er uvisst. Man lærer lite fornuftig i denne kategorien, men man får kanskje anledningen til å komme med masse usaklig uten at noen reagerer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Nå er det vel ikke utenkelig å leve to liv heller? Selv om man prater tull i OT-Baren, betyr ikke det at man ikke får tid til venner.6355134[/snapback] Hææ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Nå er det vel ikke utenkelig å leve to liv heller? Selv om man prater tull i OT-Baren, betyr ikke det at man ikke får tid til venner.6355134[/snapback] Hææ? 6355286[/snapback] Han tuller bare med deg, pus. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Nå er det vel ikke utenkelig å leve to liv heller? Selv om man prater tull i OT-Baren, betyr ikke det at man ikke får tid til venner.6355134[/snapback] Hææ? 6355286[/snapback] Hvorfor sitte her, å plapre offtopic istedet for å stikke ut med venner? Trådstarter legger det frem som om man er noe usosial dersom man sitter i OT-Baren. Det med to liv kom litt feil ut.. Det jeg skulle frem til er at hvis man sitter her, betyr ikke det nødvendigvis at man ikke kan være ute med venner. Selv om man sitter her en halvtime om dagen, betyr ikke det at man er usosial. Endret 21. juni 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Nå er det vel ikke utenkelig å leve to liv heller? Selv om man prater tull i OT-Baren, betyr ikke det at man ikke får tid til venner.6355134[/snapback] Hææ? 6355286[/snapback] Hvorfor sitte her, å plapre offtopic istedet for å stikke ut med venner? Trådstarter legger det frem som om man er noe usosial dersom man sitter i OT-Baren. Det med to liv kom litt feil ut.. Det jeg skulle frem til er at hvis man sitter her, betyr ikke det nødvendigvis at man ikke kan være ute med venner. Selv om man sitter her en halvtime om dagen, betyr ikke det at man er usosial. 6357214[/snapback] Ikke slått deg at vår kjære fredrik kanskje kødder litt også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå