Gå til innhold

Hvorfor gidder du overhodet å prate i OT-baren?

Anbefalte innlegg

Ja, topic sier seg selv. Hvorfor sitte her, å plapre offtopic istedet for å stikke ut med venner?

-Tja, jeg liker og plapre. På nett, altså. Så er det kansje behagelig og få pratet om noe rundt deg selv, med noen du ikke kjenner, dvs å få pratet om det uten at vennekretsen din etc skal finne det ut. Medmindre de henger her, de også.

Så ja, passing the question!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Mange morsomme folk her, alltid noe gøy å lese, alltid noen n00bs å henge ut... Men henger her bare i perioder, egentlig. Noen ganger lite, andre ganger mye. Alt ettersom jeg har mye fritid til overs og liknende. Har jo tross alt en jobb jeg tjener penger på som jeg burde prioritere. :p

Men faktisk er tre av mine beste venner folk jeg har truffet her på forumet, to av dem i ot-baren.

Lenke til kommentar
Ja, topic sier seg selv. Hvorfor sitte her, å plapre offtopic istedet for å stikke ut med venner?

-Tja, jeg liker og plapre. På nett, altså. Så er det kansje behagelig og få pratet om noe rundt deg selv, med noen du ikke kjenner, dvs å få pratet om det uten at vennekretsen din etc skal finne det ut. Medmindre de henger her, de også.

Så ja, passing the question!

6304980[/snapback]

Fordi jeg bare prater dritt uansett.

Lenke til kommentar
Fordi jeg kjeder meg på jobb.

6305042[/snapback]

Så sant! Kan bare bidra med følgende gullkorn fra nettet:

Quote of the Day

Oh, you hate your job? Why didn't you say so? There's a support group for that. It's called EVERYBODY, and they meet at the bar.

Lenke til kommentar
Fordi jeg kjeder meg, men nå vet jeg ærlig talt ikke lengre om jeg gidder. Begynner å bli stusselig her:-/ Da kan jeg jo like godt kjede meg.

6305648[/snapback]

Eventuelt bruke den tiden du kjeder deg på noe annet? F.eks. trening, venner, lekser/studier eller noe slikt?

Jeg skriver ikke i OT-baren og er stolt av det (løgn), men jeg skriver for mye på forumet allikevel :/

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Fordi jeg kjeder meg, men nå vet jeg ærlig talt ikke lengre om jeg gidder. Begynner å bli stusselig her:-/ Da kan jeg jo like godt kjede meg.

6305648[/snapback]

Eventuelt bruke den tiden du kjeder deg på noe annet? F.eks. trening, venner, lekser/studier eller noe slikt?

Jeg skriver ikke i OT-baren og er stolt av det, men jeg skriver for mye på forumet allikevel :/

6305783[/snapback]

vel, det gjør jeg jo! Men jeg trives foran pc'n også, og da har jeg en tendens til å havne her:-D

Kanskje jeg skal lære meg noe nyttig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...