Sephirot Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei! Jeg har forsøkt å finne en slags VM-kavalkade på DVD fra Mexico 1986, men finner de bare på VHS på steder som amazon og play.com. Noen som vet om det finnes noe slikt på DVD? Vet det fins dvd-er med flere eller alle VM-ene, men det er nå en gang 1986 som interesserer meg mest, samt at jeg har lyst til å se utdrag fra mer enn bare semifinalene og finalene fra dette VMet. Håper noen har noen gode tips! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kjøp en video fra amazon eller noe sånt. Kjøp et skjermkort som aksepterer TV-INN. Koble videospilleren til skjermkortet og ta opp filmen på pc'n. Så kan du brenne ut til DVD Lykke til Lenke til kommentar
Sephirot Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Hadde jo vært en god idé det, om jeg hadde hatt vhs-spiller.. Så jeg kan ikke regne med at dette finnes på DVD altså? Synes det er litt merkelig, hadde jo vært billig å smekke sammen, og kunne jo ha solgt litt til sånne nostalgikere som meg... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Dersom etterspurselen er stor, så finnes den.. Dersom det er få som spør etter den, finnes den antakelig ikke. Alt handler om penger Lenke til kommentar
Sephirot Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Vel, da ser det som om jeg tar feil m.h.t. at det skal være så mange nostalgikere som meg som er villig til å betale for en slik DVD, for uansett hvor mye jeg leter kan jeg ikke finne en VM-kavalkade fra 1986 på DVD. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg vet at noen kamper ligger ute.. Du kan jo laste ned de du får tak i, og så brenne de ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå