Heineoen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Hei! Har sett på div eksosanlegg til min Chrysler Neon Så finner jeg mye rart.. bla. Uni. Sportspotte Chrom Quattro DTM denne Racative Double og denne Carbon Dualsound TitanTip DynamiK Så lurer jeg på. 1. Hvorfor så stor forskjell i pris? 2. Er dette det de kaller effektanlegg? 3. Bør man gå for orginalt tilpasset sin bil? 4. Hvem av disse hadde dere valgt? takk for alle svar! Endret 14. juni 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
exs Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) 1. kvaliteten på metall og legeringer på eksosanlegget også måten det er blitt lagd på 2. ja (effektpotte) 3. helst.... sparer deg for MASSE arbeid 4. DTM alternativet Endret 14. juni 2006 av exs Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Du ville gått for den billige hos Mobilsentrum (Uni. Sportspotte Chrom Quattro DTM) 1. Hvorfor? Ønsker at det brommer litt mer i bilen min. 2. Ville det da hjulpet å kjøpe denne? 3. Får man mer effekt av den? Endret 14. juni 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Ingen av disse vil vel gi så fryktelig mye mer hester akkurat.. Mitt forslag er: Ring til diverse firmaer som lager eksosanlegg og spør hvor mye de skal ha for å lage et nytt anlegg med optimal flyt til din bil. Min far fikk bygd nytt dobbelt anlegg til sin -98 Mustang og det kom på omtrent 6000,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå