Gå til innhold

Hjelp til redigering av bilde.

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg litt?

Jeg har to bilder som jeg vil redigere. På det ene vil jeg fjerne linserefleks og på det andre vil jeg fjerne litt "tåke"(eller noe). Men jeg får ikke til... er litt nybegynner i photoshop, så jeg kan ikke alt enda...

Hær er bildene.

8fed3d2f.jpg

4a1331eb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja den ble kjempebra. Satt i to timer i går og prøvde forskjellige ting, og så kommer du.... 5 min eller noe sånt:) Blir rett og slett missunnelig... Lyst og fortelle hvordan du gjorde det? eventuelt legge inn ett større bilde jeg kan laste ned...

Lenke til kommentar

Jeg brukte det bildet du hadde.. En ting som er viktig med photoshop er tolmodighet, og etter hvor lenge du har sittet er det ikke mangel på det! :)

Jeg har holdt på med photoshop i vel 2-3 år nå.. Det jeg gjorde på dette bildet var å bruke clone toolen.. Zooma inn på det aktuelle området og clona fra litt av siden på bildet til det aktuelle området..

Hvis jeg skal gi deg noen tips ang. det å bli bedre i photoshop, er det bare å sette seg ned å prøve å feile, gang på gang! Til slutt mestrer du det. Det er også endel tutorials på nettet som kan være verdt å ta en titt på.Google etter dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...