ZoneBlade Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kan noen hjelpe meg litt? Jeg har to bilder som jeg vil redigere. På det ene vil jeg fjerne linserefleks og på det andre vil jeg fjerne litt "tåke"(eller noe). Men jeg får ikke til... er litt nybegynner i photoshop, så jeg kan ikke alt enda... Hær er bildene. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg prøvde meg på den linserefleksen, er dette greit nok eller? Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Ja den ble kjempebra. Satt i to timer i går og prøvde forskjellige ting, og så kommer du.... 5 min eller noe sånt:) Blir rett og slett missunnelig... Lyst og fortelle hvordan du gjorde det? eventuelt legge inn ett større bilde jeg kan laste ned... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg brukte det bildet du hadde.. En ting som er viktig med photoshop er tolmodighet, og etter hvor lenge du har sittet er det ikke mangel på det! Jeg har holdt på med photoshop i vel 2-3 år nå.. Det jeg gjorde på dette bildet var å bruke clone toolen.. Zooma inn på det aktuelle området og clona fra litt av siden på bildet til det aktuelle området.. Hvis jeg skal gi deg noen tips ang. det å bli bedre i photoshop, er det bare å sette seg ned å prøve å feile, gang på gang! Til slutt mestrer du det. Det er også endel tutorials på nettet som kan være verdt å ta en titt på.Google etter dem! Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Clone tool ja, den var jeg innom, men jeg syns den var vanskelig... kanskje jeg skal sakke ned farten litt nestegang og ta det bildepunkt for bildepunkt... Må prøve igjen når jeg kommer hjem. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Fiksa det andre til deg også. Brukte burn tool på denne. Ca. 70% styrke. Den var veldgi lett.. Anbefaler deg å prøve å fikse på dem selv når du kommer hjem slik at du får trening Endret 14. juni 2006 av Rasch Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Den blei bra. Burn tool? den har jeg ikke prøvd... Skal ta en skikkelig leksjon på photoshop når jeg kommer hjem... Takk for tipsene. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jepp. Regner med at det bare var tåka som skulle bort og ikke all snøen i lufta? kan godt fjerne det og! Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 neida, snøen vil jeg ha dær. den syns jeg er fin. Tåka var alt jeg ville ha bort. Hvis noen vil se mine andre bilder, så er dette linken... http://www.eurofoto.no/show_album.php?aid=1139176&palbum=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå