Gå til innhold

Hvor har du nicket ditt fra?

Anbefalte innlegg

Jeg har mitt fra Åpen Post og Harald Eia. De hadde noen innslag en om Kattekvinne (Harald Eia i kondomdrakt med ører og greier) for noen år siden :)

Jeg har tydeligvis registrert meg for lenge siden på et a-forum, muligens mobil. Da var jeg sikkert 14 :p Kunne tenkt meg å skifte til et annet, men det har blitt til at jeg har brukt dette "gamle" kallenavnet :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kawak betyr lyselv på et eller annet indianerspråk (husker ikke hvilket nå), og refererer til menneskests chibaner som kineserne ville sagt, kundalinibaner som folk fra yogabakgrunn ville sagt osv.....de fleste urkulturer har referanser til en universiell energi.

Men nå angrer jeg på at jeg ikke også gikk for et eller annet med kondomdrakt :grin:

Lenke til kommentar
Kawak betyr lyselv på et eller annet indianerspråk (husker ikke hvilket nå), og refererer til menneskests chibaner som kineserne ville sagt, kundalinibaner som folk fra yogabakgrunn ville sagt osv.....de fleste urkulturer har referanser til en universiell energi.

6304948[/snapback]

Jøss sier jeg bare!

jeg er ikke så avansert. Jeg heter Steen til etternavn, og steen blir fort stone (som jeg ble kalt IRL i gamle dager). stone var opptatt på forumet så da ble alternativet stoners. Bruker samme nicket stort sett overalt. Brukte det på irc også i noen år helt til en kar fra Kuwait fant ut at han ville ha nicket og etter en del DDOS stormer så kastet jeg inn det hvite flagget. :(

Lenke til kommentar
Si meg.. bruker du å løpe rundt i kondomdrakt også? :D

6304795[/snapback]

Nei, ikke til vanlig :p

6304809[/snapback]

Har vi noe å glede oss til på kommende fototreff? :dribble:

Mitt nick skulle ikke være så vanskelig å tolke, eller?

6305943[/snapback]

Umm. Du bruker normalt P eller M på 20D'en din...?

Lenke til kommentar

Nei, det er initialer (og vanlig kallenavn i daglig tale). Normal kommer opprinnelig fra min forkjærlighet for normalbrennvidder, hence min henfallenhet til å velge 28mm på zoomen. Det er nok også litt ironisk valgt....

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...