Gå til innhold

Treg Lite-On brenner?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en Lite-On DVDRW SHW-160P6S men synes ikke den brenner slik den skulle ha gjort. På brenning er den oppgitt til å brenne på 16x på + og- plater. Jeg har kjøpt TDK DVD-R som er oppgitt å tåle brenning til 8x Men jeg tror ikke brenneren/platen fungerer overens siden den bruker rundt 22 minutter på å brenne ferdig en full DVD plate. Har noen vært borti lignende eller vet dere om det er en "konflikt" mellom TDK og Lite-On? Ikke at det har så veldig mye å si, men når jeg har betalt for et produkt som er oppgitt til å brenne på x antall hastighet, så forventer jeg at dette skal holde mål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt meg en Lite-On DVDRW SHW-160P6S men synes ikke den brenner slik den skulle ha gjort. På brenning er den oppgitt til å brenne på 16x på + og- plater. Jeg har kjøpt TDK DVD-R som er oppgitt å tåle brenning til 8x Men jeg tror ikke brenneren/platen fungerer overens siden den bruker rundt 22 minutter på å brenne ferdig en full DVD plate. Har noen vært borti lignende eller vet dere om det er en "konflikt" mellom TDK og Lite-On? Ikke at det har så veldig mye å si, men når jeg har betalt for et produkt som er oppgitt til å brenne på x antall hastighet, så forventer jeg at dette skal holde mål.

6304607[/snapback]

:hmm: 22 minutter, det var litt lenge..... jeg skulle ikke forvente at den brenner 16X men det skal ikke vare langt unna.....

vet ikke noe om Lite-On modeler, men kanskje hjelper hvis du oppdaterer firmware ?!?!. se her: http://forum.rpc1.org/portal.php

hvilken brenneprogram bruker du ?..... kanskje du har satt på funksjon at den verifiserer det du brenner, før den evt. lukker DVD.....

Endret av no_viking_no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...