hardmongo Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 for å gjøre en lang historie kort; jeg og noen venner var ute å grillet i det fine været, og kameraet mitt var selvfølgelig med på moroa. når både maten og sola var borte, begynte jeg å leke meg med blitzen, og tok noen portretter av folkene... fikk en del stilige bilder med fjernstyrt blitz fra siden. etter et par-og-tyve bilder foreslår han ene at han skal kle seg naken. nå kan dere kommentere hvis dere vil Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) legger med en kjapp oppdatering.. synes egentlig at tretoppene bare var i veien, så jeg har laget en ny versjon.. synes selv denne fungerer best edit: skal inrømme at jeg kanskje var litt for rask med å legge ut bildet her, for jeg fant jo masse å forandre på etterpå.. hehe.. jeg irriterte meg grønn på at armen var kuttet, så jeg prøvde å lappe litt fra et annet bilde.. så syntes jeg også at bildet var for blasst.. dette har jeg fikset på nå. hvis dere finner mer feil må dere skrike ut! Endret 14. juni 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jo dette var ikke dumt (selv om det hadde hatt meget godt av noen runder med PS som du ser ut til å være en rev på) Men jeg synest ikke du (eller skal en heller si han) er heldig med lyset. Litt uheldige skygger. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) enig der! prøver igjen.. igjen har jeg lappet fra et annet bilde.. ble vel litt bedre nå? Endret 15. juni 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Du er en allsidig ung herremann, Hardmongo. Nå har du til og med homoerotisk fotokunst på samvittigheten. Artig det, men ikke helt opp til din standard mht kreativitet. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 hehe, synes du det var erotisk? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 hehe, synes du det var erotisk? 6319687[/snapback] Nå forbinner jeg andre ting med grilltur Jeg vil ikke akkurat si at bildene var erotiske, men, brae? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå