Haxxor Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hepp, fikk det nye hovedkortet mitt idag sammen med mitt Hercules 3D Prophet 9700PRO =) Men til min store fortvilelse så jeg da jeg skulle montere hovedkortet inn i kabinettet at det ikke fulgte med noen ny bakplate ( den man kan bytte ut slik at usb,firewire,ps2 osv ) slik at grensesnittene passet, så nå er det bare et stort hull bak der som støv og skitt kommer inn igjennom =( Jeg lurer på om det er noen andre som har kjøpt dette kortet og ikke fått med slik " plate " ?? Haxxor - King of Hardware [ Denne Melding var redigert av: Haxxor på 2002-10-11 12:58 ] Lenke til kommentar
alfern Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Utbyttbare plater følger som regel med kabinettet. Har enda til gode å se dette følge med et hovedkort- Lenke til kommentar
Haxxor Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 På endel ASUS kort følger det med extra plater hvis det er noen spesielle koblinger på hovedkortet. Og dette Abit kortet er så spesiellt at jeg trodde det skulle være med en slik plate. Som dere ser her : http://www17.tomshardware.com/mainboard/02...ml#abit_at7max2 så er dette et legacy free kort ( hvis man ser bort ifra PS2 utgangene ) og jeg tviler på at det finnet ett kabinett som har bakplate som passer til dette hovedkortet til salgs her i Norge. Lenke til kommentar
Thade Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Det skal normalt følge med bakplate fra ABIT. Selv kjøpte eg et ABIT BD7II og der fulgte det med ny bakplate. En kamerat av meg kjøpte et ABIT IT7 MAX og der fulgte det også med bakplate. Kan ikke se noen spesiell grunn til at ABIT pluteslig skulle slutte med det nå. IT7-MAX2 er jo et av de nye flaggskipene til ABIT. Lenke til kommentar
Haxxor Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Du vet ikke hvor jeg kan hennvende meg for å skaffe en slik plate ? kan jo være at de har glemt å legge den i esken ? Grrr.. nå er jeg skikkelig irritert , det vakkre Chieftech aluminium kabinettet mitt med et stort hull bak =( Haxxor - King of Hardware Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 hvor kjøpte du hovedkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå