Nimzo Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Finnes det en dvdspiller der ute som har god nok ytelse til en stue-pc og som har lavt støynivå? Finnes det evt støydempning man kan installere? Kjedelig å ha en ultrastille pc som bråker som et uvær når du stapper inn ei plate. Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Skaff deg programmet Anydvd! Det kan redusere hastigheten på dvd-spilleren slik at støy nivået blir lavt. Programmet tar også bort reklame, advarsler, kopisperrer og mye annet. Anbefales sterkt! jstrandl Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Du kan også justere hastigheten/støynivået med nero mvh Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg har en 2 år gammal Plextor DVDR 504A brenner. Den brenner bare DVD+, men spiller alt jeg putter i den, og lydnivået er minimalt. Jeg ser film med PC`en 3 meter fra øret uten å plages. Da sammenligner jeg med en Lite-on sak og en NEC brenner jeg hadde som vekka naboen og fikk kassa til hovre 10 cm over bakken Så det kan virke som at Plextor leverer gode og stille DVD spillere/brennere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå