UbuntuNewb Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg såg på en sån whistler laser ting, som piper vist der er farstkontroll. Jeg såg etter en på mc, noen som har noe erfaring med en sånn? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Om Onkel skyt deg med lasern sin, så har han alt målt deg, og du trenger ikkje den ulovlige saken din, du får berre endå høgre bot. Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg har brukt en laservarsler(Cobra) i flere år og er veldig fornøyd. Den fanger opp laseren lenge før de har fått en skikkelig avlesning. De varsler radarsignalene tidligere. Jeg har positive erfaringer med en varsler hvertfall(har reddet noen tusenlapper i 50-sonene bla. :!: ) Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Mulig jeg tar feil nå, men synes å ha hørt at "laserpistolen" til onkel Blå skyter 2 ganger. Og at laservarseren oppfatter det umiddelbart ved 1 "skudd", og sender ut forstyrrelser når det 2. "skuddet" kommer. Mulig jeg er på jordet nå, så rett meg vist jeg bare tuller. Men er jo ganske logisk av de "skyter" 2 ganger, for å være sikre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå