benbeni89 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei! Jeg har en E-ton Tornado 50ccm avt. Jeg har effektanlegg på den.. Men det er bare litt bedre aks på den.. Går ca 55km/t på sletta. Er det noen måte jeg kan trimme den på, som ikke er noe dyr? Det er automat gir på den.. Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Prøv om du kan gå gjennom kardofferen, det vil øke kubikken substansielt. Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Nesten sikker på at det finnes sylinder til den ATV'en der. 70 cc, da vil den gå ganske så bra Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Prøv om du kan gå gjennom kardofferen, det vil øke kubikken substansielt. 6304480[/snapback] Kan du forklare litt mer her hva er kardofferen? Hehe Er ikke noen ekspert på motor serru.. Noe jeg må kjøpe ell? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg tror kardofferen faller under samme kategori som vippedysa, sipplatten, mutterfokken og spenningslamellen. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg tror kardofferen faller under samme kategori som vippedysa, sipplatten, mutterfokken og spenningslamellen. 6307012[/snapback] Er: vippedysa, sipplatten, mutterfokken og spenningslamellen, det samme som "dysa" da ell? For jeg har nemlig skifta den til en 90-dyse.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Jeg tror kardofferen faller under samme kategori som vippedysa, sipplatten, mutterfokken og spenningslamellen. 6307012[/snapback] Er: vippedysa, sipplatten, mutterfokken og spenningslamellen, det samme som "dysa" da ell? For jeg har nemlig skifta den til en 90-dyse.. 6307452[/snapback] Kategorien jeg tenkte på er: Tull og vås. Edit: Men litt mer seriøst; Er det 2 eller 4-takter? Du bør kanskje rett og slett høre der de selger de om det finnes andre variatorer (om den har det) e.l. for å øke utvekslinga. Da vil den gå fortere (om den er sprek nok). Ellers vil nok større sylinder trolig gi størst effektøkning. Men igjen nytter det lite med trim om du ikke bytter utveksling. Da vil den gå ca. like fort men med bedre aks. Endret 14. juni 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
Haaay Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 hei akkuratt kjøpt e-ton tornado atv. den er helt utrimma. bare lurer litt på hva som passer av trim... tenkte å slenge på effektannlegg og 70 sylinder, men hva er d som passer... det er to takter, autpmat gir osv. blir glad for linker Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Var en som hadde trim CDI på en 250 firhjuling, den gjorde 75 originalt og 120-130 med trim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå