Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trimme en 50cc ATV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror kardofferen faller under samme kategori som vippedysa, sipplatten, mutterfokken og spenningslamellen. :p

6307012[/snapback]

Er: vippedysa, sipplatten, mutterfokken og spenningslamellen, det samme som "dysa" da ell? :p For jeg har nemlig skifta den til en 90-dyse..

Lenke til kommentar
Jeg tror kardofferen faller under samme kategori som vippedysa, sipplatten, mutterfokken og spenningslamellen. :p

6307012[/snapback]

Er: vippedysa, sipplatten, mutterfokken og spenningslamellen, det samme som "dysa" da ell? :p For jeg har nemlig skifta den til en 90-dyse..

6307452[/snapback]

Kategorien jeg tenkte på er: Tull og vås. :)

Edit: Men litt mer seriøst; Er det 2 eller 4-takter? Du bør kanskje rett og slett høre der de selger de om det finnes andre variatorer (om den har det) e.l. for å øke utvekslinga. Da vil den gå fortere (om den er sprek nok). Ellers vil nok større sylinder trolig gi størst effektøkning. Men igjen nytter det lite med trim om du ikke bytter utveksling. Da vil den gå ca. like fort men med bedre aks.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

hei akkuratt kjøpt e-ton tornado atv. den er helt utrimma. bare lurer litt på hva som passer av trim... tenkte å slenge på effektannlegg og 70 sylinder, men hva er d som passer... det er to takter, autpmat gir osv. blir glad for linker :D:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...