Nici Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hei, har sett på en del telefoner på gsmarena.com og på mange av de står det for eksempel: Ringtones Type Polyphonic Vibration Yes - Dual speaker Hva menes med Dual speaker? Og en ting til. Når en telefon har Mp3 spiller (Det står slik: - MP3/AAC/AAC+ player) betyr det at den også har støtte for MP3 ringetoner, siden det bare står Polyphonic (over). Jeg vil tro at alle nye telefoner kom med støtte for mp3-ringetoner. PS: Opplysningene er hentet fra Samsung Z520 Endret 13. juni 2006 av Nici Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 At den har to høyttalere? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det betyr at telefonen har to høytalere og kan dermed spille musikk/samtaler i stereo. Dette gir mye bedre lyd enn hvis du bare skulle hatt en høyttaler (mono). Selv om mobilen har musikkspiller for flere formater, vet jeg ikke om det betyr at du kan bruke de samme formatene som ringetoner. Jeg vet Nokia kan bruke alle kompatible formater som meldings/ringetone, men jeg vet ikke om alle merker kan dette. Noe langt bak i hodet sier meg at Samsung ikke kan det, men ettersom jeg aldri har hatt en Samsung-telefon, er jeg ikke kvalifisert til å svare på det Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Noe langt bak i hodet sier meg at Samsung ikke kan det 6303782[/snapback] Det stemmer Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det betyr at telefonen har to høytalere og kan dermed spille musikk/samtaler i stereo. Dette gir mye bedre lyd enn hvis du bare skulle hatt en høyttaler (mono). Selv om mobilen har musikkspiller for flere formater, vet jeg ikke om det betyr at du kan bruke de samme formatene som ringetoner. Jeg vet Nokia kan bruke alle kompatible formater som meldings/ringetone, men jeg vet ikke om alle merker kan dette. Noe langt bak i hodet sier meg at Samsung ikke kan det, men ettersom jeg aldri har hatt en Samsung-telefon, er jeg ikke kvalifisert til å svare på det 6303782[/snapback] Samsung kan ha ringetoner i MP3 format ivertfall. IKke Meldingstone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå