Gå til innhold

Hva betyr Dual Speaker?

Anbefalte innlegg

Hei, har sett på en del telefoner på gsmarena.com og på mange av de står det for eksempel:

Ringtones

Type Polyphonic

Vibration Yes

- Dual speaker

Hva menes med Dual speaker?

Og en ting til. Når en telefon har Mp3 spiller

(Det står slik: - MP3/AAC/AAC+ player) betyr det at den også har støtte for MP3 ringetoner, siden det bare står Polyphonic (over). Jeg vil tro at alle nye telefoner kom med støtte for mp3-ringetoner.

PS: Opplysningene er hentet fra Samsung Z520

Endret av Nici
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det betyr at telefonen har to høytalere og kan dermed spille musikk/samtaler i stereo. Dette gir mye bedre lyd enn hvis du bare skulle hatt en høyttaler (mono).

Selv om mobilen har musikkspiller for flere formater, vet jeg ikke om det betyr at du kan bruke de samme formatene som ringetoner. Jeg vet Nokia kan bruke alle kompatible formater som meldings/ringetone, men jeg vet ikke om alle merker kan dette. Noe langt bak i hodet sier meg at Samsung ikke kan det, men ettersom jeg aldri har hatt en Samsung-telefon, er jeg ikke kvalifisert til å svare på det :p

Lenke til kommentar
Det betyr at telefonen har to høytalere og kan dermed spille musikk/samtaler i stereo. Dette gir mye bedre lyd enn hvis du bare skulle hatt en høyttaler (mono).

Selv om mobilen har musikkspiller for flere formater, vet jeg ikke om det betyr at du kan bruke de samme formatene som ringetoner. Jeg vet Nokia kan bruke alle kompatible formater som meldings/ringetone, men jeg vet ikke om alle merker kan dette. Noe langt bak i hodet sier meg at Samsung ikke kan det, men ettersom jeg aldri har hatt en Samsung-telefon, er jeg ikke kvalifisert til å svare på det :p

6303782[/snapback]

Samsung kan ha ringetoner i MP3 format ivertfall. IKke Meldingstone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...