Gå til innhold

Noen bilder jeg har tatt

mclp-

Anbefalte innlegg

thumb_DSCF0993.jpg

Et bilde jeg tok av samboeren min i vinter.

Jeg tok det i mott lille hjemmestudio.

thumb_DSCF1557.jpg

Dette er et bilde jeg tok for 2 dager siden. Jeg vet at fokus er på "feil sted", men det er den ikke.

thumb_DSCF1612.jpg

Et bilde jeg tok for 2 dager siden.

Jeg har gjort minimalt i photoshop. Har gjort bildet mørkere og laget et utsnitt.

thumb_DSCF4032.jpg

Et bilde av noen istapper jeg tok i vinter.

Feedback ønskes.

Endret av mclp-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte de to bildene du tok i helgen best, spesiellt fargebildet. Det er faktisk litt spennende. Det av tannhjulet er helt greit, men jeg lurer på hvorfor du har konvertert til s/h. Jeg foretrekker å ta de bildene i farger selv.

Portrettet er også bra, med fint lys og passende kontraster og hudtoner. Skulle ønske vi fikk se øynene bedre, fordi jeg synes det virker som om hun helst vil at det skal være over snart. Litt mer (subtil) flørt så hadde det blitt bedre.

Den litt abstrakte leken med diagonaler var også et greit bilde, men det ble litt slått i hel av de andre.

Lenke til kommentar

Tannhjulene konverterte jeg til s/h fordi fargene ble et stort rot..

Øynene til samboeren min har jeg jobbet _masse_ med, å er egentlig fornøyd, men jeg ser jo at jeg skulle fått fremhevet noe. Men høyre øyet er jobbet med i dagevis i photoshop.

Tusen takk for feedback :)

Lenke til kommentar

Likte bilde 3 meget godt. Bildet av det rustne hjulet har potensiale, men blir ikke helt klok på fokusen din..... Når det gjelder portrettet av samboeren din og istappene, så er jeg enig med PM.

Alt i alt fine bilder!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hva som er galt med fokus jeg heller, men jeg ser at det er noe som ikke stemmer..

ang. portrettbildet, så ble bakgrunnen en del rotete pga feil lyssetting, så måtte beskjære vekk mye av bildet.

2 og 3 er de jeg er mest fornøyd med selv også :)

Tusen takk for konstruktiv feedback.

Endret av mclp-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...