mclp- Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Et bilde jeg tok av samboeren min i vinter. Jeg tok det i mott lille hjemmestudio. Dette er et bilde jeg tok for 2 dager siden. Jeg vet at fokus er på "feil sted", men det er den ikke. Et bilde jeg tok for 2 dager siden. Jeg har gjort minimalt i photoshop. Har gjort bildet mørkere og laget et utsnitt. Et bilde av noen istapper jeg tok i vinter. Feedback ønskes. Endret 13. juni 2006 av mclp- Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg likte de to bildene du tok i helgen best, spesiellt fargebildet. Det er faktisk litt spennende. Det av tannhjulet er helt greit, men jeg lurer på hvorfor du har konvertert til s/h. Jeg foretrekker å ta de bildene i farger selv. Portrettet er også bra, med fint lys og passende kontraster og hudtoner. Skulle ønske vi fikk se øynene bedre, fordi jeg synes det virker som om hun helst vil at det skal være over snart. Litt mer (subtil) flørt så hadde det blitt bedre. Den litt abstrakte leken med diagonaler var også et greit bilde, men det ble litt slått i hel av de andre. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Tannhjulene konverterte jeg til s/h fordi fargene ble et stort rot.. Øynene til samboeren min har jeg jobbet _masse_ med, å er egentlig fornøyd, men jeg ser jo at jeg skulle fått fremhevet noe. Men høyre øyet er jobbet med i dagevis i photoshop. Tusen takk for feedback Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Så utrolig dårlig med feedback det er på dette forumet for tiden da. Vil gjerne høre fra flere også. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Så utrolig dårlig med feedback det er på dette forumet for tiden da.Vil gjerne høre fra flere også. 6306341[/snapback] Hehe, noen foretrekker kanskje å være ute i sola! Synes bildet av samboeren din var fint! Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 hehe, joda.. sol er jo greit det.. men når siden er vist over 100 ganger, så skulle man jo tro at flere gadd å svare. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg likte tannhjul bildet, men blir det for lite fokus på det som er bak? Ellers var det veldig fine bilder Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 ZlaleX: Det skal være så mye i ufokus bak. Eneste jeg kan sette fingeren på som jeg syntes er feil, er hvor fokus er, men fokus _er_ riktig.. rare greier. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 joda, men har du prøvd med litt mer fokus nederst til høyre? Føler med litt skarphet der hadde det vært bedre? Men liker at fokuset kanskje er litt feil. Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Likte bilde 3 meget godt. Bildet av det rustne hjulet har potensiale, men blir ikke helt klok på fokusen din..... Når det gjelder portrettet av samboeren din og istappene, så er jeg enig med PM. Alt i alt fine bilder! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg liker godt bildene dine. Spesielt nr. 2 og 3, der nr. 2 er favoritten av alle Isbildet ble kanskje litt for kjedelig, men jeg likte det Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Takk takk Endelig litt mer feedback Isbildet er ganske gammelt, men noe som er gøy er at jeg solgte det for 500,- ^^ Bring more feedback. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg likte stilen på alle bildene, spessilet samboeren din.... Hun var virkelig nydelig Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 takk takk Jada.. ho er det serru serru hehe Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg ville hatt mer luft i portrettet. Istappene var slik alle andre istapper er. Likte bilde to og tre best. Ikke noe å utsette på de. Skjønner ikke hva dere mener med galt fokus her. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Jeg vet ikke helt hva som er galt med fokus jeg heller, men jeg ser at det er noe som ikke stemmer.. ang. portrettbildet, så ble bakgrunnen en del rotete pga feil lyssetting, så måtte beskjære vekk mye av bildet. 2 og 3 er de jeg er mest fornøyd med selv også Tusen takk for konstruktiv feedback. Endret 18. juni 2006 av mclp- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå