JKJK Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Måtte knabbe hovedkortet til filserveren min for en stund siden da hovedkortet i hovedpc'en plutselig døde av spanskesyken. Hovedpoenget må være at koret må ha mange Sata (og gjerne IDE) kontakter. Kortet som stod i før var et Epox EP-8RDA6+ Pro. Dette var jo et "kongekort", og skulle aller helst funnet et nytt et, men klarer ikke å spore opp noen. Noen som kan hjelpe? Lite nettbutikker som fortsatt fører socket A kort lengre. Har funnet 2 ASrock kort på mpx.no, men disse hadde så lite SATA Kontakter. Edit: Yay! Innlegg Nr. 3000 Endret 13. juni 2006 av JKJK Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hei! I følge priguiden er det ikke lenger å få hovedkort for socket A med SATA. Jeg tror du må sjekke ut bruktmarkedet eller QXL. BTW: 12550 innlegg Edit: Jeg fant et på PSData. Demovare vel og merke. Endret 13. juni 2006 av efikkan Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det hovedkortet effikan linker til er ikke et hovedkort jeg ville hatt i min filserver. - mATX - lite kort med få utvidelsesportet (pci) - Kt400 chipset - som ikke er kjent får å være mest stabilt. Check heller bruktmarked. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Hmmm... spørs om jeg må gå for et kurrant socket A kort med kontrollerkort istedet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå