Gå til innhold

valg mellom 6280 og d600

Anbefalte innlegg

har hørt endel dårlige rykter med 6280, men at de siste mobilene med den siste fw er ok.

noen som har erfaringer med begge disse mobilene.

valget står mellom de to mobilene for jeg liker skyvemobiler og at det er 2mp kamera.

3g er ikke noe jeg bryr meg så mye om.

det er jo også viktig at mobilen tåler en støyt (jeg er klar over slarken 6280 har)

takk for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville valgt 6280 uten tvil. Kan love deg at du kan ha det veldig gøy med en Symbian-OS basert telefon :)

6304122[/snapback]

Og du feilinformerer da Nokia 6280 IKKE er en mobil med Symbian-OS, men derimot et eget propetiært operativsystem fra Nokia. Du kan med andre ord kun installere Java-programmer på en Nokia 6280, på samme måte som med Samsung D600!

Av de to alternativene ville jeg valgt Samsung D600 da jeg rett og slett syntes byggekvaliteten og alle problemer som finnes med Nokia 6280 gjør at sjansen for å få et tilnærmet "perfekt" eksemplar er like sannsynlig som å vinne i lotto. Jeg overdriver kanskje nå, men bare syntes det er for dårlig av Nokia å slippe et produkt med så mange åpenbare mangler og problemer på markedet..

Tror likevel begge telefonene vil gjøre deg fornøyd funksjonalitetsmessig. Bare synd du må ta en sjanse ved å velge Nokia'en..

Lenke til kommentar

Vil du ha en telefon med byggekvalitet og klasse, velger du D600.

Vil du ha en med nyttefunksjoner og kanskje en "slark" nå og da, velger du 6280.

Selv har jeg en 6280, og ser på den mer som en nytte telefon enn D600 pga. noen av de medføgende programmene, 3G støtten (vet ikke om du prater om D600E her, så EDGE er ikke nevnt) og Nokia har en grei støtte for oppkobling til 3G nett for pc`r. (da VIA 6280 for de som trengte teskjeen`) Muligheten for 3G samtale er heller ikke og forakte.

Endret av F_S
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...