j@nfe Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Nå er det litt krise!! Anlegget er kjøpt, høytalerne kjøpt, MEN det dumme lille jeg ikke hadde tenkt på var: HVORDAN FÅR JEG HØYTALERLEDNINGENE FRA SPILLEREN OG INN I DØRENE???? Der er en gummi "Pølse" med ledninger ut til døren, MEN den forsvinner jo fram mellom inner og ytter skjerm. Noen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Bare finne frem pipnøkkelsett, skrujern og et par kalde øl og skru opp, legge inn kablene pent og gjennomtenkt, og skru igjen Lenke til kommentar
j@nfe Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Bare finne frem pipnøkkelsett, skrujern og et par kalde øl og skru opp, legge inn kablene pent og gjennomtenkt, og skru igjen 6303364[/snapback] MEN HVORDAN ?? Jeg må jo komme til ledningene som forsvinner fram mellom innen og ytterskjerm. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Skru av inner og/eller ytterskjerm... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Her har man kjøpt masse stereoanlegg for masse penger ja..men skru? på bil? hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå