chokke Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei :!: Har et merkelig problem for tia. Er tett i kun et nesebor av gangen. For eksempel på skolen når jeg sitter ved pulten så puster jeg f eks kun med høyre nesebor. Og når jeg reiser meg er begge åpne en liten stund før det ene er helt tett igjen. Dette er veldig plagsomt fordi det kan plutselig begynne å renne. Minner om forkjølelse, men kun nesa som er noe gærent med . Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 vurdert det, men skippergata er litt opptatt for tia. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 *spam* 6302927[/snapback] Hva er det som feiler deg? Så du holdt på slik i en annen post og ... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Prøvd med nesespray? Kan vel prøve med saltvann også. Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Rhinox nesespray ...eller hva det nå var... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 sniff cola...ikke kødd...funker faktisk Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hvor lenge har du hatt det problemet? Bugthis, du er rapportert EDIT: Noen gjorde d før meg Endret 13. juni 2006 av hdanielsen64 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Kan vel få sånne problemer hvis du har skjev nesevegg. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men hvis du ikke er helt utvokst pleier det og gi seg etterhvert Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Har det samme "Problemet" selv noen ganger De er aldri tette samtidig lenger... Men har en fin nesespray som jeg sprayer oppi en gang om morgenen, og en gang om ettermiddagen, og jeg er helt fri for tett snørr hele dagen Den heter: Zymelin 1mg/ml nesespray For voksne og barn over 10 år Xylometazolin Mot tett nesse ved forkjølelse Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Saltsyre på nesesprayflaske burde gjøre susen Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Saltsyre på nesesprayflaske burde gjøre susen 6303503[/snapback] Du vinner Hold deg unna saltsyra. Saltvannsoppløsning kan du heller prøve.. Mye tryggere. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 er 17 år nå. Har aldri vært plaga med allergi før, og tviler på at det er det med tanke på at det kom såpass sent. Idag våknet jeg med såre øyne og fult av øyevann. Tror jeg har opplevd en eller to ganger at det er vondt å svelge, med andre ord sårt nedover halsen. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) er 17 år nå. Har aldri vært plaga med allergi før, og tviler på at det er det med tanke på at det kom såpass sent.Idag våknet jeg med såre øyne og fult av øyevann. Tror jeg har opplevd en eller to ganger at det er vondt å svelge, med andre ord sårt nedover halsen. 6307356[/snapback] Høres ut som allergi spør du meg. Allergi kan du utvikle når som helst, helt uavhengig av årstid og alder. Endret 14. juni 2006 av iggipop Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 er 17 år nå. Har aldri vært plaga med allergi før, og tviler på at det er det med tanke på at det kom såpass sent.Idag våknet jeg med såre øyne og fult av øyevann. Tror jeg har opplevd en eller to ganger at det er vondt å svelge, med andre ord sårt nedover halsen. 6307356[/snapback] Høres ut som allergi spør du meg. Allergi kan du utvikle når som helst, helt uavhengig av årstid og alder. 6307408[/snapback] faen da . drar man til fastlegen for å "bevise" det? Noen "fordeler" man får? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Har du skjev nesevegg vil det omtrent ikke være plagsomt hvis du ikke er litt snufsete i det andre (vet ikke hvorfor) så det høres ganske ut som allergi ja. Håper du finner ut av det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Har du skjev nesevegg vil det omtrent ikke være plagsomt hvis du ikke er litt snufsete i det andre (vet ikke hvorfor) så det høres ganske ut som allergi ja. Håper du finner ut av det 6307508[/snapback] men det bytter på å være tett . Som regel er høyre helt tett, men ligger jeg nede er begge åpne noen minutter før det venstre er tett. Og når jeg spiser mat, så renner begge som et helvete. Men er det fastlegen man går til? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 drar man til fastlegen for å "bevise" det?Noen "fordeler" man får? 6307488[/snapback] Tja, du får en time ekstra på tentamener da. Om de er noen trøst. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) drar man til fastlegen for å "bevise" det?Noen "fordeler" man får? 6307488[/snapback] Tja, du får en time ekstra på tentamener da. Om de er noen trøst. 6308896[/snapback] litt sent da kan nevne at det neseboret som ikke er tett har jævla vondt når jeg blåser inn. Som man puster hardt inn etter å ha pussa tenner. Endret 14. juni 2006 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå