Gjest Slettet+8745264 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 JEG ble dratt med på Ikea med dama.. Scary enough.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ikke stort, bare det vanelig vel.. Sitte hjemme å glo på pc skjermen.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ofret sauer og danset rundt bålet. Eller ikke. Jeg spilte Hitman, ironisk nok på Hell/Heaven-brettet. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ble sammen med ei vidunderlig jente =) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg skulle egentlig få melding om muntligeksamen, men den ble utsatt til fredag. (Dette var da tirsdag). Bad enough. Ellers gjorde jeg vel det vanlige, var på skolen, reise hjem, daffa hjemme. Og du bugthis; Hade bra Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa.Jeg danset rundt moderatorene mens jeg grillet dem, tilslutt stappa jeg annanser opp i rompa. 6302934[/snapback] Hmm, fler som vil ha ferie her ja.. Ikke at jeg er no admin eller skal leike admin her ass.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hmmm, hørte på Slayer naturligvis. Og fikk masse lamme kommentarer for bekjente som for eksempel: "gratulerer med dagen" Sløve idioter hele gjengen. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Satt å diskuterte hvorfor vi ikke døde/hadde daua enda.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg tok jomfruhinna til Hylo OG fredrikrb. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg hadde en fantastisk dag faktisk. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Husker nesten ikke, er jo en uke siden. Var vel på kontoret og tullet, gikk hjem tidlig (ingenting å gjøre på tirsdagene). Satt vel og kasta bort tiden på nettet resten av dagen. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg vJeg våknet den 06.96.06 kl 06:06:06 (dobbelt opp med satans tegn) Jeg gikk på jobb som vanlig. På ettermiddaget feiret jeg med å se "The omen" i fra 70-tallet. Sovna seff av Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Lekte tøff i skævven selvfølgelig. Nei, ingen ting utenom det normale. Skole, til byen å ta en kaffe, hjemme å slappe av, sove. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ble sammen med ei vidunderlig jente =) 6302952[/snapback] Annika, hva? Jeg satt foran pc-en og var med kjæresten min. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Brant ned ett hus, mens jeg ofra en geit. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 jeg sex sex sexah. 6303262[/snapback] jeg re re ronkah sikkert da.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 ofra et par kje og drakk et par liter griseblod i lag med gode venner Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ble sammen med ei vidunderlig jente =) 6302952[/snapback] Det hørtes ikke helt bra ut Ulv i fåreklær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå