Maidz Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg er en enorm fan av Windir, og når Valfar gikk bort så var det en stor sorg. Personlig så liker jeg best albumet Arntor, ein Windir og songen med samme navn og tenkte dette kunne være en tråd der man kunne diskutere Windir. Sao sett ingong og paost nye innlegg. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Windir har jeg endel minner fra. Liker bandet men er ufattlig lei, så derfor hører jeg veldig sjeldent på det nå om dagen. Arntor er best, og heil sognametal er mongo. Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Har desverre ikke sett sognametal, men hvorfor synes du det? Det er visstnok en del der fra minnekonsterten til Terje(Valfar) Bakken. Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Det er et Black/Death/Viking Metal band og du har nettopp blitt raportert for spammig. Endret 13. juni 2006 av Maidz Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Windir er noe av det ypperste innenfor norsk musikk, fantastisk. Sognametal dvden eier, alle cdene eier, og beste sangen er Saknet med Blodsvik og Arntor på delt andreplass. Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Ahh... Eyvindr, du har en smak etter mitt hjerte, bortsett fra Arntor ikke på første plass. Kampen komme på en sterk andre plass. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Kampen er helt rå ja, blir umulig og rangere sangene skikkelig uansett da det bytter fra dag til dag. Jeg liker faktisk alt av Windir, mange som ikke tror meg her, men det finnes ikke en eneste Windir sang jeg ikke liker. Soge I og II er sanger som folk bør få med seg, forbausende små mengder har hørt disse to fantastiske sangene. Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Har hørt Soge II, men ikke Soge I. Buhuu. Men det er sant, man kan ikke rangere dem, så det blir vel adle pao meg og. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Bur midt oppi hølet og er derfor naturlegvis pisslei heile dritet og alle feite kvasimetallgotharane som sprader rundt i windir-skjorter og hyller windir over alt sjølv om dei eigenteleg aldri har høyrt noko anna. Det vart liksom driiitqlt å digge windir etter at Terje sa takk for seg. Det er så kvalmt "in" å digge windir her at det er like før eg slår meg sjølv med noko tungt. Terje var ein kjernekar tho'. Sao sett ingong og paost nye innlegg. Lalz. Fan du jabla yve? Endret 13. juni 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Windir falt aldri i smak hos meg. Aner ikke hvorfor, men jeg likte ikke helt vokalen til Valfar. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Satrucci: Kan fort være enig der, er derfor jeg er glad at jeg hørte på endel av disse fanboy bandene før jeg begynte å være på forumet. Vær glad du ikke bor i Bergen, da hadde du blitt kvalm av å bare høre navnet Taake, er så drittlei at jeg snart ikke gidder mer no. Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Litt for jalla til at jeg gidder å bruke tid på det, men noe dårlig band er det ikke. Helt greit. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Satrucci: Kan fort være enig der, er derfor jeg er glad at jeg hørte på endel av disse fanboy bandene før jeg begynte å være på forumet. Vær glad du ikke bor i Bergen, da hadde du blitt kvalm av å bare høre navnet Taake, er så drittlei at jeg snart ikke gidder mer no. 6303754[/snapback] Sånt er berre trist. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Fantastisk band, rett og slett. 1. Arntor 2. Likferd 3. 1184 4. Soknardalr Arntor er rett og slett magisk, gud, jeg husker følelsen jeg fikk første gangen jeg hørte den. Ble frelst med en gang, fantastisk følelse. Så hørte jeg ihjel albumet forige sommer, har nesten ikke hørt det i hele vinter, så tok jeg den fram for en uke eller to siden, og fikk samme gode gamle følelsen tilbake. Er forelsket på ny. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Windir er så og si favorittbandet mitt. Ekstremt bra, favorittene er Saknet, Journey To The End, Fagning og Likbør. Valfar var ett stort tap for min musikalske horisont i alle fall. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Har aldri vært noen stor Windir-fan, elektronikaen er fet, men Black Metal'en er ganske så middelmådig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Helt greit band lizzam. Noen kule leadpartier her og der, men blir som oftest bare med det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Synes noen sanger er bra. Ikke det helt store for meg. Journey to The End har jeg alltid hatt sansen for. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Windir er helt greit, ikke noe som får meg i skikkelig metal stemmning, men avslappende å høre på. Wow, begynnt å høre på gamle Killswitch Engage igjen, "A Bid Farewell" \m/! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå