Gå til innhold

Diskusjon om Windir

Maidz

Anbefalte innlegg

Jeg er en enorm fan av Windir, og når Valfar gikk bort så var det en stor sorg. Personlig så liker jeg best albumet Arntor, ein Windir og songen med samme navn og tenkte dette kunne være en tråd der man kunne diskutere Windir.

Sao sett ingong og paost nye innlegg.

post-81648-1150228590_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kampen er helt rå ja, blir umulig og rangere sangene skikkelig uansett da det bytter fra dag til dag.

Jeg liker faktisk alt av Windir, mange som ikke tror meg her, men det finnes ikke en eneste Windir sang jeg ikke liker.

Soge I og II er sanger som folk bør få med seg, forbausende små mengder har hørt disse to fantastiske sangene.

Lenke til kommentar

Bur midt oppi hølet og er derfor naturlegvis pisslei heile dritet og alle feite kvasimetallgotharane som sprader rundt i windir-skjorter og hyller windir over alt sjølv om dei eigenteleg aldri har høyrt noko anna. :) Det vart liksom driiitqlt å digge windir etter at Terje sa takk for seg.

Det er så kvalmt "in" å digge windir her at det er like før eg slår meg sjølv med noko tungt.

Terje var ein kjernekar tho'.

Sao sett ingong og paost nye innlegg.

Lalz.

Fan du jabla yve?

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Satrucci: Kan fort være enig der, er derfor jeg er glad at jeg hørte på endel av disse fanboy bandene før jeg begynte å være på forumet. Vær glad du ikke bor i Bergen, da hadde du blitt kvalm av å bare høre navnet Taake, er så drittlei at jeg snart ikke gidder mer no.

Lenke til kommentar
Satrucci: Kan fort være enig der, er derfor jeg er glad at jeg hørte på endel av disse fanboy bandene før jeg begynte å være på forumet. Vær glad du ikke bor i Bergen, da hadde du blitt kvalm av å bare høre navnet Taake, er så drittlei at jeg snart ikke gidder mer no.

6303754[/snapback]

Sånt er berre trist. :(

Lenke til kommentar

Fantastisk band, rett og slett. :)

1. Arntor

2. Likferd

3. 1184

4. Soknardalr

Arntor er rett og slett magisk, gud, jeg husker følelsen jeg fikk første gangen jeg hørte den. :love: Ble frelst med en gang, fantastisk følelse. Så hørte jeg ihjel albumet forige sommer, har nesten ikke hørt det i hele vinter, så tok jeg den fram for en uke eller to siden, og fikk samme gode gamle følelsen tilbake. Er forelsket på ny. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...