Gå til innhold

Skjermkort til Sony24" widescreen

Anbefalte innlegg

Hei

Har er HP Kayak workstation med en Sony W900 24" widescreen som jeg ønsker meg et heftigere skjermkort til.

Har nå et Elsa Synergy II kort med TNT2/32mb som kjører i 1920x1200 oppløsning.

Spørsmålet mitt er om noen vet hvilke andre skjermkort som kan kjøre denne oppløsningen.

Primert på jakt etter et kort til tyngre bruk av 2D grafikk (photoshop, Illustrator, Corel, etc...)

NB! ønsker ikke det aller dyreste men noe som er "value for money" :smile:

Alle tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anta at Matrox G450 vil passe. Jeg har brukt det mot en Sun 24" (som vel egentlig er en Sony).

Vil tro at mange av dagens kort støtter denne oppløsningen. Det er lett å bli lurt på hvilke oppløsninger skjermkortet støtter, jeg ser bare 1920x1200 som et valg når det er tilkoblet denne skjermen. Koble til en annen skjerm, og man får andre valg. Så Windows stiller inn disse valgene avhengig av hvilken skjerm som er tilkoblet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-11 11:48, skrev 356speedster:

NB! ønsker ikke det aller dyreste men noe som er "value for money" :smile:

Har en 24" FW900 skjerm hjemme selv sammen med et Creative GF3 TI 500 kort. Kortet klarer en oppløsning på 2058 x 1536 (75hz). Selv bruker jeg også 1920 x 1200 (85hz).

Kommer selv til å kjøpe meg nytt grafikk kort om ikke så utrolig lenge og venter i spenning på hva Nvidia snart skal vise frem. Får håpe de også legger bra vekt på 2D ytelsen og ikke bare denne evige kampen om å trone på 3D toppen. Kommer ikke til å kjøpe Ati 9700 Pro siden det ikke støtter 1920x1200 i mer en 75hz. FW900 skjermen skal som du sikkert vet klare en max oppløsning på 2,304 x 1,440 men har ikke peil på hvilket skjermkort som kan klare det, om det i det hele tatt finnes.

Rune.

[ Denne Melding var redigert av: Kina bill på 2002-11-29 20:52 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...