Dofty Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 VELDIG mange, Zelda: Twilight Princess og Wii kommer til å bli et must for alle hardcore Nintendo-Fans. èn av hundre i verden kommer til å kjøpe Zelda: Twilight Princess til GameCube, resten kjøper det til Wii. tipper jeg rett? bare vent du... Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Kommer vel litt an på hvor stor forskjellen er på de to versjonene. Om de er helt lik, kommer jeg til å gå for Wii. Ellers kommer jeg sikkert til å kjøpe begge:) Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 hvis du kjøper Zelda: Twilight Princess til Gamecube da kan du spille den på Wii også, jeg bare skrev litt feil i min siste post så det finnes ikke noen Wii eller GC DVD disk, versjonen byttes ettersom hvilken konsoll du har Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hvis du kjøper Zelda: Twilight Princess til Gamecube da kan du spille den på Wii også, jeg bare skrev litt feil i min siste post så det finnes ikke noen Wii eller GC DVD disk, versjonen byttes ettersom hvilken konsoll du har 6230819[/snapback] Jo. Twilight Princess vil komme i en på Wii-plater og GC-plater. Det ble bekreftet på årets E3-messe. Men ja, setter du inn GC-platen så kan du spille på Wii også, men ikke i widescreen og ikke med Wiimote. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 ok, my bad 14 tegn bla bla bla Lenke til kommentar
Camthalion Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jo. Twilight Princess vil komme i en på Wii-plater og GC-plater. Det ble bekreftet på årets E3-messe. Men ja, setter du inn GC-platen så kan du spille på Wii også, men ikke i widescreen og ikke med Wiimote. Så, har jeg fått dette inn riktig nå; GCspill KAN spilles på Wii? Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Jo. Twilight Princess vil komme i en på Wii-plater og GC-plater. Det ble bekreftet på årets E3-messe. Men ja, setter du inn GC-platen så kan du spille på Wii også, men ikke i widescreen og ikke med Wiimote. Så, har jeg fått dette inn riktig nå; GCspill KAN spilles på Wii? 6300801[/snapback] Ja, siden de skal lage en kontroller spesielt for å spille GC spill(google tha pictures), så regner jeg nok med det! Velkommen til gamer.no! Endret 13. juni 2006 av Tidus_hmm Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jo. Twilight Princess vil komme i en på Wii-plater og GC-plater. Det ble bekreftet på årets E3-messe. Men ja, setter du inn GC-platen så kan du spille på Wii også, men ikke i widescreen og ikke med Wiimote. Så, har jeg fått dette inn riktig nå; GCspill KAN spilles på Wii? 6300801[/snapback] Ja, siden de skal lage en kontroller spesielt for å spille GC spill(google tha pictures), så regner jeg nok med det! Velkommen til gamer.no! 6300922[/snapback] Wii har 4 porter til Gamecube-kontrollere på toppen. De er skjult bak et deksel. Så du bruker de orginale kontrollene der. Også 2 porter til minnekort. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ja, kan bruke gamle gamecubekontroller (som du ser på bildet), men kommer også nye med nytt design (som skal stå i stil med den nye kontrolleren) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ja, kan bruke gamle gamecubekontroller (som du ser på bildet), men kommer også nye med nytt design (som skal stå i stil med den nye kontrolleren) 6302398[/snapback] Det er den klassiske kontrollen som skal brukes til Virtual Console. Til platformene: NES (kan også bruke Wiimote) /SNES/N64/SEGA/TurboGrafx. Tror ikke det er bekreftet at du kan bruke den klassiske kontrollen til Gamecube-spill ennå. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ja, kan bruke gamle gamecubekontroller (som du ser på bildet), men kommer også nye med nytt design (som skal stå i stil med den nye kontrolleren) 6302398[/snapback] Det er den klassiske kontrollen som skal brukes til Virtual Console. Til platformene: NES (kan også bruke Wiimote) /SNES/N64/SEGA/TurboGrafx. Tror ikke det er bekreftet at du kan bruke den klassiske kontrollen til Gamecube-spill ennå. 6302505[/snapback] Har de ikke goså utalt at de skal lage et Shell da? Isåfall kan man sikkert også bruke det. Men nå går vi strengt tatt av emne her. Diskusjon rundt dette blir derfor splittet ut til egen tråd. Snorre Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 hvorfor har JEG plutselig starten denne tråden? jeg kan IKKE huske at jeg har postet denne tråden... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 hvorfor har JEG plutselig starten denne tråden? jeg kan IKKE huske at jeg har postet denne tråden... 6302700[/snapback] Fordi jeg splittet ut en del poster fra en tråd som hadde gått av emnet. Alikevel følte jge at diskusjon som var kommet såpass godt igang, fortjente å leve. Så splittet ut de aktuelle postene til en egen tråd. Dermed står du som trådstarter Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ja, kan bruke gamle gamecubekontroller (som du ser på bildet), men kommer også nye med nytt design (som skal stå i stil med den nye kontrolleren) 6302398[/snapback] Det er den klassiske kontrollen som skal brukes til Virtual Console. Til platformene: NES (kan også bruke Wiimote) /SNES/N64/SEGA/TurboGrafx. Tror ikke det er bekreftet at du kan bruke den klassiske kontrollen til Gamecube-spill ennå. 6302505[/snapback] Har de ikke goså utalt at de skal lage et Shell da? Isåfall kan man sikkert også bruke det. Men nå går vi strengt tatt av emne her. Diskusjon rundt dette blir derfor splittet ut til egen tråd. Snorre 6302617[/snapback] Ikke sikker. Siste jeg hørte var at den klassiske kontrollen var "skallet". Men det skal jeg ikke si for sikkert, da en kamerat av meg sa han hadde lest dette. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ingenting er sikkert med Nintendo. De overasker jo støtt og stadig for tiden! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 hvorfor har JEG plutselig starten denne tråden? jeg kan IKKE huske at jeg har postet denne tråden... 6302700[/snapback] Blame it on a rush of blood to the head Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå