SKAÐI Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Du deler ikke detaljer for hva som skjedde på kvelden da ? 6313117[/snapback] Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Lady og Landstrykern.. altså Spagetti og kjøttboller.. Lenke til kommentar
Philley Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Tomatsuppe pleier å gjøre susen og/eller Findus ferdigretter Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Det regnet ute, og var litt mørkt. Jeg tente et stearinlys mitt på bordet, så dekte jeg på. Jeg kjente jeg var litt små nervøs når jeg la siste finish på maten. Så hørte jeg ringeklokka. Jeg gikk ned og åpna, der sto den vakreste jenta i hele verden. Hun var iført en utfordrende kjole, og jeg dress skjorte samt dongeri. Vi ga hverandre en varm klem før vi gikk opp. Håret hennes var enda litt våt etter regnet. Jeg så hun rødmet litt i kinene når hun satt seg ned. Vi satt oss ned for å spise. To stykker alene ved ett bord. Praten gikk, stearinlyset ble mindre. Etter maten kom deserten, jeg så hun ble litt imponert, med ett lokkende annsikt. Når vi nesten var færdig, kjente jeg en fot leke seg med min fot. Jeg kunne ikke vente med å bli færdig. Etter maten, så jeg på henne at hun lengtet etter å gå opp. Jeg spurte om maten var god, det var den selfølgelig. Jeg ville holde henne litt til, for å se hvor *** hun egentlig var. Men da jeg så på den fine utrigninga, dog ikke for mye kunne jeg ikke dy meg. Jeg spurte om vi skulle gå opp, og hun ga meg ett raskt Ja! Resten kan dere tenke dere selv Takk for gode tips alle sammen Endret 16. juni 2006 av Xyprotec Lenke til kommentar
Axes Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Grandis seff!11 EDIT: Oi, gratulerer med vellykket kveld da, hva gjorde dere etterpå da, skjønner ikke jeg. Endret 16. juni 2006 av Axes Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 De spilte ludo resten av kvelden, Xyprotec not selvfølgelig henne vinne hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå