Gå til innhold

Romantisk Middag. - Men hva?

k1mzor

Anbefalte innlegg

Sleng på noen overaskelses-appelsiner å da. Siden du går kokk vet du nok hva det er. Ellers kan jeg forklare deg hva det er;

Kutt av en topp på en appelsin, ta ut innholdet. Sleng innholdet i en foodprosessor, sleng i litt sukker og vaniljesukker. Sleng det på frys. Når det er halveis fryst legger du det tilbake i appelsinen, også har du marengs på toppen. Legg tilbake lokket.

Enkelt og skikkelig digg. :)

Også skryter du på deg at det var den siste desserten de spiste på Titanic. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

hotdog er da veldig romantisk :fun:

Men fløtegratinerte poteter er vel hard å lage? i hvertfall det jeg har fått intrykk av.

Lasagne (vet ikke hvordan det skrives :p ) med en god salat?

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Da synes jeg du skulle satse på pasta, for det er seriøst skikkelig koselig.  :love:

6302576[/snapback]

Lady og landstrykeren anyone :love:

Men pasta høres ikke så dumt ut egentlig... Heller ikke fløtegratinerte poteter og indrefillet... husk en snasen desert før "deserten" :whistle:

Lenke til kommentar
Hva med å gå ut å spise?

Evt støtter jeg indrefilet og fløtegratinerte poteter. Var det første som falt meg inn da jeg så tittelen. Mmm... Får vann i munnen her.

6303220[/snapback]

Du går glipp av mesteparten av romantikken. Dog godt forslag om man ikke orker lage mat :)

*Edit: Noen som har forslag til saus? fløtegratinerte poteter og strimlet biff / svin. :)

Endret av Xyprotec
Lenke til kommentar
Men fløtegratinerte poteter er vel hard å lage? i hvertfall det jeg har fått intrykk av.

6303228[/snapback]

Fløtegratinerte poteter er ikke noe problem så lenge du har nogenlunde peiling på hva du gjør. Men om du ikke er heilt stø så kan du fort ende opp med for mye fløte, råe poteter, svid ost etc.

Forsåvidt så finner du mange tips i ei god kokebok (ikke Ingrid Espelids smårutede kokebok).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...