Gå til innhold

Romantisk Middag. - Men hva?

k1mzor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei :) Jeg og dama mi har et halvt år imorgen, Da tenkte jeg å lage middag. Så kommer spørsmålet, hva skal jeg lage? Noe godt som ikke tar for lang tid.

btw, jeg er 17 :p

mvh: Kim

6302519[/snapback]

Wok er veldig enkelt! Du trenger ikke wokpanne heller...

Du finner wokgrønnsaker i frysedisken, bruk strimlet svinekjøtt eller kylling og en god woksaus. Jeg liker sur-søt best :)

Lenke til kommentar
Fløtegratinerte poteter og indrefilét. :D

Dog litt dyrt. Lykke til ihvertfall.

6302526[/snapback]

jeg støtter den.. det er veldig enkelt å steke helstekt indrefile av svin eller filet.

hvis du vil kan jeg gi deg oppskriften på hvordan steke indrefileten

Lenke til kommentar
Pasta er en no-no. Det skal skikkelige skillz til for å spise pasta på en noenlunde elegant måte, og pastasaus på skjorta er ikke særlig lekkert. Kan hende du ikke vil tenke over det, men det vil garantert dama di.

6302547[/snapback]

Jeg tok det som en selfølge at trådstarter, på sytten år, har lært seg å spise skikkellig, og da er det vitterlig intet problem.

Lenke til kommentar
Pasta er en no-no. Det skal skikkelige skillz til for å spise pasta på en noenlunde elegant måte, og pastasaus på skjorta er ikke særlig lekkert. Kan hende du ikke vil tenke over det, men det vil garantert dama di.

6302547[/snapback]

haha, nei vettu meg hva. I en alder av 17 må de da greier å spise det uten å søle på deg. Til og med JEG greier det :yes:

Lenke til kommentar

Velkommen i samme båt som meg.

Har også vært sammen med dama i ett halvt år i morgen. Vi dropper nok middagen i morgen, grunnet at vi begge er rimelig opptatt med eksamenslesing. Men jeg satser heller på å lage en bedre middag til helga, som en kombinert feiring og avskjed før hun reiser 2 uker til USA.

Jeg har tenkt å lage fløtegratinerte/bakte poteter og stekt/grillet kjøtt, indrefilet elns. Men saus? Hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...