k1mzor Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei Jeg og dama mi har et halvt år imorgen, Da tenkte jeg å lage middag. Så kommer spørsmålet, hva skal jeg lage? Noe godt som ikke tar for lang tid. btw, jeg er 17 mvh: Kim Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Fløtegratinerte poteter og indrefilét. Dog litt dyrt. Lykke til ihvertfall. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Pasta tenker jeg når jeg tenker romantisk middag. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Pasta er en no-no. Det skal skikkelige skillz til for å spise pasta på en noenlunde elegant måte, og pastasaus på skjorta er ikke særlig lekkert. Kan hende du ikke vil tenke over det, men det vil garantert dama di. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei Jeg og dama mi har et halvt år imorgen, Da tenkte jeg å lage middag. Så kommer spørsmålet, hva skal jeg lage? Noe godt som ikke tar for lang tid. btw, jeg er 17 mvh: Kim 6302519[/snapback] Wok er veldig enkelt! Du trenger ikke wokpanne heller... Du finner wokgrønnsaker i frysedisken, bruk strimlet svinekjøtt eller kylling og en god woksaus. Jeg liker sur-søt best Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Fløtegratinerte poteter og indrefilét. Dog litt dyrt. Lykke til ihvertfall. 6302526[/snapback] jeg støtter den.. det er veldig enkelt å steke helstekt indrefile av svin eller filet. hvis du vil kan jeg gi deg oppskriften på hvordan steke indrefileten Lenke til kommentar
warpig Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Pasta er en no-no. Det skal skikkelige skillz til for å spise pasta på en noenlunde elegant måte, og pastasaus på skjorta er ikke særlig lekkert. Kan hende du ikke vil tenke over det, men det vil garantert dama di. 6302547[/snapback] Jeg tok det som en selfølge at trådstarter, på sytten år, har lært seg å spise skikkellig, og da er det vitterlig intet problem. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Pasta er en no-no. Det skal skikkelige skillz til for å spise pasta på en noenlunde elegant måte, og pastasaus på skjorta er ikke særlig lekkert. Kan hende du ikke vil tenke over det, men det vil garantert dama di. 6302547[/snapback] haha, nei vettu meg hva. I en alder av 17 må de da greier å spise det uten å søle på deg. Til og med JEG greier det Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg går Kokkelinja, så er ikke noe problem å lage eller spise maten Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jo, å greie det er en ting, men å bli paranoid over at det kan skje er noe annet. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg går Kokkelinja, så er ikke noe problem å lage eller spise maten 6302568[/snapback] Da synes jeg du skulle satse på pasta, for det er seriøst skikkelig koselig. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg går Kokkelinja, så er ikke noe problem å lage eller spise maten Da syns jeg du skal gå for fløtegratinerte poteter med enten kjøtt eller rød fisk. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Fløtegratinetrte poteter er en slager hos de fleste jenter. Det er noe en ikke spiser så alt for ofte, men likevel ikke så vanskelig å lage. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Fisk= 6302599[/snapback] Spesielt rød fisk.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Fløtegratinerte poteter og indrefilét. 6302526[/snapback] Støttes! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Tror vaget faller på Fløtegratinetrte poteter og Strimlet Svin? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Fisk= 6302599[/snapback] Spesielt rød fisk.. Whatever floats your boat. Grillet laks er jo en klassiker. Lenke til kommentar
sirIdar Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Velkommen i samme båt som meg. Har også vært sammen med dama i ett halvt år i morgen. Vi dropper nok middagen i morgen, grunnet at vi begge er rimelig opptatt med eksamenslesing. Men jeg satser heller på å lage en bedre middag til helga, som en kombinert feiring og avskjed før hun reiser 2 uker til USA. Jeg har tenkt å lage fløtegratinerte/bakte poteter og stekt/grillet kjøtt, indrefilet elns. Men saus? Hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå