tcg Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Heisann bygger ny PC og ser at det mangler kjølepasta til CPU'en, er noe festet på kjøleribben fra før av. Er dette kjølepasta? Hva skal jeg gjøre? Trenger svar så fort som mulig! Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Spurte for litt siden om dette også. Det er nok en kjølepad (tror det var det det het), som fungerer som kjølepasta Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Legg på egen kjølepasta så sant du kan. Det er sikkert bare noe jalla greier de har lagt på, og det er heller ikke sikkert at det er lagt på rett. Om det faktisk er en sånn termisk pad eller hva det nå heter, så for all del bruk noe skikkelig pasta istedenfor. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Du behøver ikke å legge på ny pasta. Temperaturene bruker å være helt greie med standard boxed kjøler og den medfølgende paden. Har iallfall ingen negative erfaringer med det. Lenke til kommentar
tcg Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Halla, jeg satset på at det skulle gå bra og det gikk det, har ikke sjekka temp enda men har ivertfall ikke kræsja. Det eneste som bekymrer meg er at kjermkortet er glovarmt (7900GTX), vifta er klint opp i et lydkort så det var kanskje ikke så smart. Det er vel ikke skadelig at det er så varmt? Takk for hjelpen forresten! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Ideelt sett bør vifta ha litt rom å jobbe med. Har du ikke mulighet for å flytte lydkortet et hakk ned? Hvis du tenker på at kjøleribba på skjermkortet er varm så er det ikke noe problem, da gjør den jobben sin ordentlig Uansett skal 7900GTX ha veldig god kjøling, så skal nok ikke være noen problemer. Endret 13. juni 2006 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå