Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bursdag i fellesferie!mulig søke om å ta lapp før?

Anbefalte innlegg

hei,jeg har bursdag(neste år)i fellesferien og har drømt om lappen på dagen. så lurte på om det er mulighet for å søke om å ta den før fellesferien siden jeg har bursdag på en tirsdag(1. tirsdagen i fellesferien) og få den tilsendt i posten eller noe?noen som vet om dette er mulig?

Endret av MasterOfDisaster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

arobicRoy, neida, men regelverket er absolutt på aldersgrense for å få ta lappen. Det er ikke bare vegvesenet som kommer inn i bildet i en slik sak (om å få ta lappen før man fyller 20), forsikringsselskapene vil nok også knurre litt :)

Lenke til kommentar
En venn av meg som strøk på oppkjøringen fikk lov til å ta ny oppkjøring bare 3 uker etterpå. Det fikk han lov til fordi kjørelæreren hans skulle på ferie. Så regelverket virker ikke absolut.

6316008[/snapback]

Det gjelder noe annet.

Det er lov å søke dispensasjon fra 1 månedsregelen om oppkjøring. Dette gjøres (hovedsaklig) ved skriftlig søknad til trafikkstasjonen, med dokumentasjon.

Fellesferien har ikke noe direkte innvirkning mener jeg, tror det er opp til hva trafikkstasjon hvordan dem løser ferieavviklingen. Mener vertfall vi løser det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...