Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Førstegangskjøper av speilrefleks

Anbefalte innlegg

Du må ikke rope så mye, gutten. Det er ikke høflig.

Sorry, mente jeg ikke å rope ut, trodde å rope var store bokstaver jeg :whistle:

Når dere leser innleggene mine som helt klart er positive til D50 så tror jeg dere likevel legger litt tykt på.

Legg også merke til at jeg ikke sier ett eneste negativt ord om noen andre kamera i det hele tatt men som dere svarer av og til høres det ut som om jeg har sagt at alt utenom Nikon er søppel. Det er jo så klart ikke tilfelle...

Som sagt tidligere tror jeg at alle disse kameraene er ypperlige kamera som alle innehar bildekvalitet som var å se i 30-40 tusenkronersklassen for få år siden.

SummaSumarun tror jeg likevel at ett vil stå igjen som en vinner. Kanskje ikke en klar vinner men likevel en vinner.

Men vi kan jo si det sånn.... har man gitt bort en Canon EOS 350D, Nikon D50 og en Olympus E-500 til 10 000 personer å sagt de fikk ett par uker på å bestemme seg hvilket kamera de ville beholde tror jeg faktisk Nikon D50 ville stått igjen som en vinner.

Uansett så er vi ikke så uenige som denne debatten antyder....

Så til svortevik, vår trådstarter...

Min konklusjon er, som før... gå i en butikk å se på alle kameraene, sjekk litt hva som føles best for deg. Ta en Nikon D50, gå til kassen og betal :thumbup:

Joda, jeg anbefaler Nikon D50 og ingen kan forandre på det :tease::w00t::yes::innocent:

Vi kan vel stoppe diskusjonen der hvis det ikke er noen som vil ha ett siste ord da... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Konklusjon: Det er vanskelig å gjøre et "dårlig kjøp" av nybegynner speilrefleks, men de forskjellige kameraene og kittene kan passe forskjellige mennesker utifra hva de trenger. :)

Kameragutten, jeg måtte bare ha siste ordet... neida. ;)

6369646[/snapback]

Ikke dårlige ord å avslutte med det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...