xD^^ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ja, skyt meg. Jeg vil håper at noen av disse flinke forummedlemmene her vil lage en header for meg, gratis. Headeren skal være til denne hjemmesiden. Dette er hjemmesiden til counter-strike klanen "Vann.no". Headeren må kunne forbindes med counter-strike, og samtidig vann, og gjerne ha noen av fargene på siden. Blir evig glad om noen lager noe passende. Takker for alle forslag! <3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg kan ikke hjelpe deg med "problemet" men du har ikke tilfeldigvis et stort bilde av den vanndråpa? har lyst til å bli flinkere til å tegne vann, og den der var evig tøff. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Tror det var en tråd om såkalte "dråpebilder" på forumet for en tid tilbake siden shikaru, bruker du søk funksjonen kan det være du er heldig Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Ja - jeg vet, det var en tråd med dråpebilder. Det er der det bildet er tatt fra. Men den logoen ser ikke spesielt bra ut, derfor lurte jeg på om noen andre kunne komme opp med noe annet. Shikaru - sjekk PM-greia. Endret 15. juni 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå