Insomniatic Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 http://www.gumdirect.com/ Mye billig godteri og andre ting til slike "maskiner" i tillegg til "maskiner" Har tenkt å bestille 9,7kg tyggis derfra hvis de sender til norge Bare 120 kroner + porto Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 http://www.gumdirect.com/ Mye billig godteri og andre ting til slike "maskiner" i tillegg til "maskiner"Har tenkt å bestille 9,7kg tyggis derfra hvis de sender til norge Bare 120 kroner + porto Har sendt mail til dem og spurt om de sender til norge, og eventuelt hvor mye fraktkostnadene blir.. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) http://www.gumdirect.com/ Mye billig godteri og andre ting til slike "maskiner" i tillegg til "maskiner"Har tenkt å bestille 9,7kg tyggis derfra hvis de sender til norge Bare 120 kroner + porto Har sendt mail til dem og spurt om de sender til norge, og eventuelt hvor mye fraktkostnadene blir.. Sendte mail dit rett etter at jeg skrev innlegget, og har enda ikke fått svar. EDIT: De sender med UPS og på UPS.no virker det som det blir sendt til norge. Endret 25. juni 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Bra sjappe i Japan som selger Japanskproduserte produkter som Hi-Fi og Fotoutstyr til en hyggelig pris. JOYNETMALL, quality products direct from Japan! Frakt koster fra 25$ og oppover, men da inkluderer det forsikring på varene dine. Sendes Via EMS (Japansk befrakter) De oppgir også mye lavere verdi på tollpapirene uten at du behøver å spørre om det, og da slipper du unna mye moms og ekle saker Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Kjekt å bestille kamera direkte kanskje? Men hvordan gjør man med garantien? Får man manualer på engelsk? Endret 26. juni 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Supertråd altså! *mine innlegg* Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kjekt å bestille kamera direkte kanskje? Men hvordan gjør man med garantien? Får man manualer på engelsk? 1 års garanti ihht. Japansk forbrukerlov. Ja, jeg har bestandig fått manualer på engelsk når jeg har kjøpt derfra. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Håh suverent, da kan det være jeg bestiller mitt først dSLR samt et lommekamera derfra rimelig snart . Liker at de har USD som valuta Endret 27. juni 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Ekspert1 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ny dings ute på markedet. Skal være et veldig bra produkt og et bedre alternativ til solskjerming i bilen. Det heter windowshirts og kan kjøpes på www.windowshirts.no. Sjekk det ut nå! Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Ny dings ute på markedet. Skal være et veldig bra produkt og et bedre alternativ til solskjerming i bilen. Det heter windowshirts og kan kjøpes på www.windowshirts.no. Sjekk det ut nå! Hører ikke hjemme her.... "Samling av billige og gode utenlandske Webshop'per" Lenke til kommentar
Ekspert1 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Samme det vel. Det er en webshop som tilbyr et produkt fra utlandet. Ikke vær så pirkete nå.... Ny dings ute på markedet. Skal være et veldig bra produkt og et bedre alternativ til solskjerming i bilen. Det heter windowshirts og kan kjøpes på www.windowshirts.no. Sjekk det ut nå! Hører ikke hjemme her.... "Samling av billige og gode utenlandske Webshop'per" Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Samme det vel. Det er en webshop som tilbyr et produkt fra utlandet.Ikke vær så pirkete nå.... Ny dings ute på markedet. Skal være et veldig bra produkt og et bedre alternativ til solskjerming i bilen. Det heter windowshirts og kan kjøpes på www.windowshirts.no.Sjekk det ut nå! Hører ikke hjemme her.... "Samling av billige og gode utenlandske Webshop'per" Kan man slippe unna moms o.l. på produktene? kan man betale i fordelaktig $ der? Og skal man også begynne å legge til Komplett, Netshop o.s.v fordi de selger utenlandske produkter?! Tipper at du enten er eier eller har interesser i det firmaet du linker til og har lyst på gratis markedsføring med å poste i denne tråden.. hehe Ser du kun har 2 innlegg, så regner med at du kun registrerte deg som denne brukeren kun til formål å fremme nettbutikken din, stemmer? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hva er det alle bestiller såkalte LEDs for? Hva bruker dere dem til? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 http://www.gumdirect.com/ Mye billig godteri og andre ting til slike "maskiner" i tillegg til "maskiner"Har tenkt å bestille 9,7kg tyggis derfra hvis de sender til norge Bare 120 kroner + porto Haha, du kommertil å ødelegge kjeven! Lenke til kommentar
Ekspert1 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Faktisk ikke, men jeg forstår at det godt kan se sånn ut. Jeg er faktisk pappa til 2 unge barn og likte produktet fordi det er veldig praktisk for meg og det er noe jeg kunne tenke mange andre fedre også ville likt. Det var helt sikkert feil sted av meg å postere innlegg, det forstår jeg godt, men alle gjør feil og jeg gjorde også en. Sier bare at dere ikke trenger være så pirkete når dere ikke trenger å bry dere mer om inlegget hvis dere er så opptatte av at det skal være en utenlandsk nettbutikk. Bare hopp over det og les neste innlegg. Dumt av meg, ja. Men gjort er gjort.... Trenger ikke korsfeste meg av den grunn. Samme det vel. Det er en webshop som tilbyr et produkt fra utlandet.Ikke vær så pirkete nå.... Ny dings ute på markedet. Skal være et veldig bra produkt og et bedre alternativ til solskjerming i bilen. Det heter windowshirts og kan kjøpes på www.windowshirts.no.Sjekk det ut nå! Hører ikke hjemme her.... "Samling av billige og gode utenlandske Webshop'per" Kan man slippe unna moms o.l. på produktene? kan man betale i fordelaktig $ der? Og skal man også begynne å legge til Komplett, Netshop o.s.v fordi de selger utenlandske produkter?! Tipper at du enten er eier eller har interesser i det firmaet du linker til og har lyst på gratis markedsføring med å poste i denne tråden.. hehe Ser du kun har 2 innlegg, så regner med at du kun registrerte deg som denne brukeren kun til formål å fremme nettbutikken din, stemmer? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 www.newegg.com Har de begynt å sende til Norge? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 www.newegg.com Har de begynt å sende til Norge? ikke sist jeg sjekket. ser performance-pcs.com nevnt i første post, de har bare noen helt nydelige 14cm yate loon vifter, flytter fint med luft og lite lyd, til kun 6 dollar http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...oducts_id=22818 man velger nederst og ikke ha sleeves på kabelen og man sparer 3 dollar Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hei sann, Er ute etter en nettbutikk i utlandet som selger Nokia N82/N95 8GB. Og DS Lite eller PSP. Anbefalinger? Hadde håpet å komme opp i maks 2000,- for en av telefonene. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Hei sann, Er ute etter en nettbutikk i utlandet som selger Nokia N82/N95 8GB. Og DS Lite eller PSP. Anbefalinger? Hadde håpet å komme opp i maks 2000,- for en av telefonene. Ipmart.. har mobilene til ca 2500-3000 kr.. Har ikke funnet noe rimeligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå