Howard_ Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Sporer av denne tråden litt nå,men jeg bestilte meg likesågodt 20 stykker. Litt usikker på om jeg skal gå for 4x1gb eller 2x2gb. 6330534[/snapback] Hva skal du med så mange? Selge videre Helt klart 2*2GiB hvis du kan sette de opp med Raid0, eller ennå bedre: 4*1GiB. Jo flere jo bedre siden man effektivt ganger opp overføringshastigheten når man setter flere i Raid0. Ett kort med 140x (ca 21 MB/s) gir 21MB/s, mens 2 kort med samme hastighet gir 42MB/s, 3 gir 63MB/s, 4 gir 84MB/s osv. Ulempen med mange kort er at det blir fler kabler og mer rot i PC'en, samt at hvis man går over 4 så må man ha dyre Raid-kontrollere. 6330911[/snapback] Hvordan fikk du det til? Jeg er "paypal verified" og fikk denne mailen i retur: Message From Seller:Your order #06225732 is fully refunded and cancelled because we are unable to ship to the address you have provided. ---------------------------------------------------------------- Original Payment Details ---------------------------------------------------------------- Date Payment Sent: Jun. 22, 2006 6363109[/snapback] Ble litt misvisende den posten, jeg bestilte meg 20 stykker på ebay. Fikk også "fully refunded and cancelled " når jeg bestilte derifra (er vertified) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ok, takker for svar (Hvis mulig ville jeg gjerne ha link til selgeren din, forstår hvis du ikke vil) Mvh Thomas Lenke til kommentar
pertm Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 playx.no selger DVDer og deler det opp i pakker som er under 200 kroner hvis mulig. De er i Danmark og en kan betale med giro. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Send gjerne inn egne erfaringer med de utenlandske webshoppene.. Få gjerne med litt om: -Hva du handlet -evnt. pris -Fraktkostnader -Fortolling/gebyrer -Frakttid -Kundeservice Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (Hvis mulig ville jeg gjerne ha link til selgeren din, forstår hvis du ikke vil)Mvh Thomas 6364031[/snapback] hei, ja du kan godt få eposten hans, men jeg vil ikke råde deg til det. ble mye tull så jeg droppa han. det ble til at jeg bestilte en eske på 100 stk direkte fra kina. kommer til å legge de ut for rundt 45kr.- Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 -Hva du handlet en led-lykt og batterier til denne. -evnt. pris 35$ -Fraktkostnader Null -Fortolling/gebyrer Fikk brev før helgen, varen skulle fortolles, og jeg kunne betale 175,- for pakken , eller 85 hvis pakken ikke er restriksjonsbelagt. Kunne også fortolle den selv..hva nå enn det betyr. -Frakttid Bestilte den 14, pakken ble sendt den 16, og fikk dette brevet rett før helgen. -Kundeservice Trege på mail Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (Hvis mulig ville jeg gjerne ha link til selgeren din, forstår hvis du ikke vil)Mvh Thomas 6364031[/snapback] hei, ja du kan godt få eposten hans, men jeg vil ikke råde deg til det. ble mye tull så jeg droppa han. det ble til at jeg bestilte en eske på 100 stk direkte fra kina. kommer til å legge de ut for rundt 45kr.- 6391507[/snapback] Grunnen til at jeg spør er fordi jeg skal selge de i butikk,og derfor trenger et litt stort kvantum . Får vel snuse litt rundt på nettet etter webshopper Takk for svar Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Futurlec Alt i elektronikk. Veldig Billig. Billig frakt $6 på alt under ca 200kr. Den grensa vil vi jo ikke bryte for da må vi betale moms God Kvalitet. Rett fra Thailand. Tar ca 2 dager før de sender ordren + 6 dager postgang. De sender rekomandert så du må hente på posten. Med legitimasjon. Betale med kredittkort. HAr bestilt 3 ganger og fått allt innen en uke. BestHongKong Navnet høres kansje litt suspekt ut, men her er det kvalitet Det har allt i supersterke klare leds. Til en billig penge. Frakt er også billig. Tok meg en uke å få pakka. Betal med kreditt eller paypal Chi Wing Led Shop Super billig kvalitets leds til en utrolig penge Har akuratt fått 100 blå leds 7000mcd til $16 ca 112kr! Gratis mostander for bruk på 12volt. Hvis du velger "buy it now". Bare $1 dyrer enn å by på auksjonen. Du får også gratis frakt! De sender rekomandert. Enste minus er at det tar ca 16 dager å få leda. Edit: Fikk en liten IDE Vi skulle hatt en stor Sticky tråd. Med webshop annbefalinger i forskjellige kategorier Siterte meg selv fra https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6168796 Endret 27. juni 2006 av Pc Lynet Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Mange billige butikker her ja Denne tråden burde være sticky. Jeg tror det kunne gjøre forumet mye ryddigere. Edit: Forøvrig har jeg nylig fått varer fra ledshoppe. Har ikke et vondt ord å si om produktene. Endret 8. juli 2006 av premium Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Er det noen som har anbefalinger på utenlandsk webshop som kan tilby billig en 3,2-3,4 GHz P4 ? Har kikket på ebay men mange sære og dyre betingelser på de billigste selgerne. Og hva med magnum.no ? Er det pålitelig ? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Og hva med magnum.no ? Er det pålitelig ? 6602828[/snapback] magnum.no er pålitelig, men det hjelper ikke hvis du er redd for hva du får fra butikken eller den du kjøper fra. Det eneste med magnum.no er vel at frakten er litt dyr. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Er det noen som har funnet noen flere billige utenlandske nettbutikker? Jeg har handlet ca 6-8 ganger fra Ledshoppe nå, og er godt fornøyd! Absolutt å anbefale Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Er det noen som har funnet noen flere billige utenlandske nettbutikker? Jeg har handlet ca 6-8 ganger fra Ledshoppe nå, og er godt fornøyd! Absolutt å anbefale 6711983[/snapback] Hva har du handlet ? Fornøyd med alle ? Litt nysjerrig på å bestille meg noen kraftig leds... Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Ting jeg har kjøpt fra ledshoppe er: -Oppladbare batterier AA og AAA til 5$ for 5pkn =ca 35 kr!! (ca 200kr i norske butikker) -USB hub 7 porters 15$ ca 100kr! (ca 250kr i norske b..) -USB hub 4 porters 5 $ ca 35 kr! (ca 70kr i norske b..) -Audio transmitter radiosender 8$ ca 60 kr! (ca 280 kr i norske b..) -USB to IDE Cabel 15$ ca 100 kr -USB 2.0 5 ports kontrollerkort pci 10$ ca 70 kr (ca 450 kr i norske b..) -19 in 1 card reader 8,99$ ca 65 kr! (ca 150 kr i norske b..) -3 mode 45 led Flashlight 16$ ca 115 kr! Alt fraktfritt og momsfritt og ingen ekstra omkostninger! Bestiller alltid for <200 Kontakter for strømforsyning er firkantede! men 220 v! Ellers fungerer alt perfekt! Spart mye penger her! Normal leveringstid er ca 3 uker.. Bruker bare visa og mastercard. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg festet denne tråden (sticky). Håper første innlegg oppdateres jevnlig så det blir en flott oversikt. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Endelig som sticky! Noen som har flere forslag til butikker og eventuelt erfaringer? Jeg har bestilt fra futurlec, og varene er på vei... Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Ny artig butikk med stort utvalg av Gadgets! Toys brando! Frakt fra kun 4 USD!! (ca 28 kr!) Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) 16. September bestilte jeg noen led og holdere + noen motstandere.. fra Besthongkong I dag kom de i posten (11 dager). Alt ok! Kan anbefales på det varmeste Endret 27. september 2006 av PROuser Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 PROuser: morro å vite! Skulle akkurat til å spørre om noen hadde bestilt noen ting fra besthongkong. La akkurat inn en bestilling på 3x10 leds for ca 165 kroner. Kanskje litt dyrt mtp. hvilke priser ledshoppe operer med, men de sterkeste var på 100.000 mcd (på papiret), og butikken deres virker mer seriøs enn ledshoppe sin. Har en bestilling som jeg la inn igår hos ledshoppe, så det skal bli spennende å se hvem som kommer først. Betalte rett i underkant av 4 dollar frakt hos besthongkong. Håper jeg får de ekstra led-lyktene som ledshoppe sier jeg skal få. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kan sterkt anbefale Ledshoppe! Tok litt over en uke etter bestilling før pakken kom. Hadde vært kjekt å oppdatere hver av nettbutikkene med hvilke betalingsløsninger de godtar. Ledshoppe godtar VISA, Mastercard og PayPal per skrivende stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå