DeTomaso Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hei. Vil anbefale Meritline.com... Kjører daglige "deals" som er ekstra nedsatt fra allerede lav pris... Gratis frakt! Har også handlet med Sourcinggate.com mye likt Meritline, har også gratis frakt. Begge disse har levert kjapt og produktene jeg har bestilt har vært som forventet... Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) *Mine innlegg* Off-topic: Kjøpte klær for ca. 1500 fra Zazzle.co.uk for noen uker siden, får jeg en faktura i Posten eller hvordan virker det? Endret 23. juli 2010 av ;_; Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Du må jo betale på et vis, så hvis du ikke har betalt noe enda regner jeg sterkt med at du får en faktura i pakken. Pluss at du må betale toll, moms og fortollingsgebyr da. Hvis du går på hjelp på siden deres finner du en link der det står "How can I pay", men den funket ikke akkurat nå. Der står nok svar på det du lurer på. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Huff, ser nå at det kan tolkes på flere måter. Prøver igjen Betalte 1500 kroner til Zazzle.co.uk, og mottok pakken for noen uker siden. Skal jeg motta en faktura fra Posten for toll, moms og fortollingsgebyr? Det er i hvertfall slik jeg tolket det på posten.no under ordinær fortolling (forsendinger over 1000 kroner). Lenke til kommentar
oddi Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg vil anbefale www.priceangels.com, minner om Dealextreme og Focalprice, bare at de selger Nintendo DS flashcarts i tillegg. Tok ca en og en halv uke fra bestilling til pakken var i postkassen sist jeg kjøpte noe der ifra. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Kom over DinoDirect. Samme konsept som DealExtreme, men et bredere utvalg. Gratis frakt også. Har dog ikke testet de ut ennå, men tenker jeg skal prøve med en bestilling ettersom de fremstår som seriøse. Har testet DinoDirect. Kjøpt iphone vesker og høretelefoner, gikk ca en uke før det var i postkassa. Bra kvalitet. "DinoPoint" system som gir deg avslag på ordrene dine. Fikk 100 points da jeg lagde konto, og rundt 40 da jeg bestilte første ordren (ca $10 ordre). 100 points er $1 avslag. Gratis frakt som sagt og de virker til å ha god kundeservice og en vennlig innstilling, fikk hjelp da jeg bestilte noe feil - svarte på mailen min etter 10 min med en løsning. Edit: Glemte å nevne at jeg fikk også to "cash cupons" med min siste ordre, en på $8 (kan brukes på ordre over $25) og en på $10 (kan brukes på ordre over $40). Endret 14. september 2010 av superreven Lenke til kommentar
hjipt Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei. Vil anbefale Meritline.com... Kjører daglige "deals" som er ekstra nedsatt fra allerede lav pris... Gratis frakt! Har også handlet med Sourcinggate.com mye likt Meritline, har også gratis frakt. Begge disse har levert kjapt og produktene jeg har bestilt har vært som forventet... Vel... prøvde å bestille derifra, men fikk ikke bestilt noe som helst da det stod at varene jeg hadde bestemt meg for ikke sendes utlandet... dvs alle varene jeg prøvde meg på... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Cheapsmells Endret 16. oktober 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Noen som vet hvor lang tid det tar når man bestiller på Meritline til man får pakka? Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Landbruksleker.no Norsk selskap som selger tråtraktorer og ekstrautstyr Frakt: Gratis Frakt! Anbefalt av Tallyho Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Landbruksleker.no Norsk selskap som selger tråtraktorer og ekstrautstyr Frakt: Gratis Frakt! Anbefalt av Tallyho Den er ikke billig, den er ikke utenlandsk, hva gjør den i denne tråden? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Landbruksleker.no Norsk selskap som selger tråtraktorer og ekstrautstyr Frakt: Gratis Frakt! Anbefalt av Tallyho Den er ikke billig, den er ikke utenlandsk, hva gjør den i denne tråden? Mulig han har noe med siden å gjøre... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Landbruksleker.no Norsk selskap som selger tråtraktorer og ekstrautstyr Frakt: Gratis Frakt! Anbefalt av Tallyho Tusen takk iallefall! Julegave bestillt til traktorgal jente på 2 år 1 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Landbruksleker.no Den er ikke billig.. Det kan diskuteres. Dette eksempelet er f.eks. 25% billigere her enn her... ...den er ikke utenlandsk, hva gjør den i denne tråden? Jeg ser ikke poenget med å ha en egen anbefalingstråd kun for utenlandske nettbutikker. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Landbruksleker.no Den er ikke billig.. Det kan diskuteres. Dette eksempelet er f.eks. 25% billigere her enn her... ...den er ikke utenlandsk, hva gjør den i denne tråden? Jeg ser ikke poenget med å ha en egen anbefalingstråd kun for utenlandske nettbutikker. Men det er tråd for utenlandske webshopper, lev med det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg trodde mye av poenget med utenlandsk var at man kunne komme under tollgrensa på 200 kr og dermed oppnå priser man bare kan drømme om i Norge. Men når ting koster langt over 200 kr faller for min del mye av poenget bort. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Landbruksleker.no Den er ikke billig.. Det kan diskuteres. Dette eksempelet er f.eks. 25% billigere her enn her... ...den er ikke utenlandsk, hva gjør den i denne tråden? Jeg ser ikke poenget med å ha en egen anbefalingstråd kun for utenlandske nettbutikker. Men det er tråd for utenlandske webshopper, lev med det. Sorry for misforståelsen :-S prøvde bare å hjelpe til ;-) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Landbruksleker.no Norsk selskap som selger tråtraktorer og ekstrautstyr Frakt: Gratis Frakt! Anbefalt av Tallyho Den er ikke billig, den er ikke utenlandsk, hva gjør den i denne tråden? Mulig han har noe med siden å gjøre... Bingo! Lenke til kommentar
nilsga Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Vil anbefale http://www.chinadvdwholesaler.com/, Billige serier, koster fra 15- 35 dollar for en full dvdserie uten frakt, samma prisen som for en sesong i norge Et kjapt google-søk tyder på at det er ulovlige kopier det er snakk om... Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Vil anbefale http://www.chinadvdwholesaler.com/, Billige serier, koster fra 15- 35 dollar for en full dvdserie uten frakt, samma prisen som for en sesong i norge Et kjapt google-søk tyder på at det er ulovlige kopier det er snakk om... Da var de fjernet fra listen. Takk for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå