Salemonsen_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tusentakk får linkene!! Meget artig å se på de fine prisene, men hadde det ikke vært en idè å tadd med betalingsmåte i diskribsjonene? feks Visa, mastercard, paypal osv Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Takk til geniet som anbefalte www.xpcgear.com! Deilige priser //Blarcky Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Heisann. Legger inn et kjapt spørsmål angående Play.com: I.flg sidene deres må vi (Nordmenn) betale i Euro, noe som gjorde butikken uaktuell for min del. Men etterhvert ble jeg litt usikker, iogmed at vi ikke er et EU-land. Så, er det noen som har handlet fra Play.com i det siste, og vet hvilken valuta vi betaler med? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har handlet fra Play.com i det siste og da betalte jeg i pund sterling. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Aldri handlet med noe annet enn GBP fra Play, jeg ! Ikke hørt et ord om at man må betale med euro. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Jeg vil anbefale Jaben Network, en Singapore-basert forretning som har hode- og øretelefoner i alle prisklasser, i tillegg til en del snasent tilbehør. Frakt er inkludert i prisen. For øyeblikket ser de desserre ut til å lide av en heller akutt varemangel. Kanskje like greit, siden dollaren har steget godt over syv nå. Endret 3. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 ChilledPC fortjener vel en plass her? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vet ikke om det er nevnt før men www.Focalprice.com er vell noe og Lenke til kommentar
Balthazaar Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Er det noen som har erfaring med Specialtech.co.uk? De er de eneste jeg har funnet som har kabinettet min sønn vil ha, Thermaltake Xaser VI VG400LSWA Silver/Black With Window. Er vel litt i seneste laget med svaret her, men det er mulig flere kan ha nytte av dette. Har akkurat fått kabinettet jeg bestilte fra specialtech.co.uk for et par uker siden (endel helligdager innimellom) og kan anbefale denne sjappa. De er seriøse og jeg har fått kjapp respons på alle spørsmål (2) jeg har stilt dem gjennom support systemet deres. Når man registrerer seg som kunde og velger at man er fra Norge trekkes automatisk 15% VAT fra alle priser siden vi i Norge skal betale 25% moms på alt over 200 kr. Pris på frakt regnes også automatisk ut dersom du putter noe i handlevogna. Prisene tror jeg skal være greie i forhold til andre steder i england, men det lønner seg nok ikke å handle ting der som man allikevel kan få tak i i Norge. Transport skjer med Interlink Express / DPD Europe by road, men utkjøring i Norge blir gjort av Tollpost. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 kan anbefale CdlMicro.co.uk på det sterkeste for billig nettverksutstyr av typen patchepanel og veggkontakter. 4ports veggkontakter til en 60kr stk samt 24port patchepanel til en 160kr stk var endel under det jeg fant i norske butikker Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Heisann. Legger inn et kjapt spørsmål angående Play.com: I.flg sidene deres må vi (Nordmenn) betale i Euro, noe som gjorde butikken uaktuell for min del. Men etterhvert ble jeg litt usikker, iogmed at vi ikke er et EU-land. Så, er det noen som har handlet fra Play.com i det siste, og vet hvilken valuta vi betaler med? Tror det gjelder viss du handler fra playtrade. (brukt) Lenke til kommentar
runeheld Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 http://www.billigvoks.dk/ Cool Dansk shop med professionelle hårprodukter Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Anbefaler: www.volumerate.com Siden drives av samme folkan som står bak dealextreme. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Noen som har nevnt Ultimarc? Og evt. har erfaringer herfra? Kikker etter utstyr for å bygge min egen arcademaskin, og har kun kommet over ultimarc.... Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Vil anbefale http://www.chinadvdwholesaler.com/, Billige serier, koster fra 15- 35 dollar for en full dvdserie uten frakt, samma prisen som for en sesong i norge Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvor finner man KVALITES AA og AAA oppladbare batterier? Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) jerseyscom.com. Basket, hockey, baseball og amerikansk football trøyer for 44,88 USD, men om man slår seg sammen med andre får man gode rabatter. 5-10 stykk 30% off. 11pcs+ 50% off. Frakt og moms gratis. De sender som gift. Ca 2-3 uker leveringstid. Noen som vet hvordan det går å handle på chinadvdwholesaler i forhold til sonerestriksjoner på dvd? Ser det er litt blandet hva slags versjon seriene er... Endret 2. mars 2010 av Rhythm Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg bruker dealextreme til diverse små bluetooth dingser, data-kabler, stasj, gadgets, kniver(til å spikke pølsepinner med i påska), dirkesett(til rekreasjonelle formål!), batterier, ladere. Dritbra sted. Aldri mista noe i posten, aldri betalt for mye, aldri fått feil vare. Perfect! Anbefalt! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kom over DinoDirect. Samme konsept som DealExtreme, men et bredere utvalg. Gratis frakt også. Har dog ikke testet de ut ennå, men tenker jeg skal prøve med en bestilling ettersom de fremstår som seriøse. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Vil anbefale http://www.chinadvdwholesaler.com/, Billige serier, koster fra 15- 35 dollar for en full dvdserie uten frakt, samma prisen som for en sesong i norge Disse er nok fake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå