Gå til innhold

[løst]Trådsøk virker ikke som det skal.


Anbefalte innlegg

Hei i dag prøvde jeg å søke på strateg* i SO for å se om noen hadde svart på noen innlegg av meg der tidligere i dag, men i dag virket det ikke.

 

Jeg så et innlegg like ovenfor hvor ordet "vifta" var nevnt, jeg prøvde så å søke på vift* men ingenting dukket opp. Deretter prøvde jeg å søke på vifta og nå fikk jeg opp innlegget jeg så hvor det sto "vifta".

 

Så mitt spørsmål er: Hvorfor virker ikke jokertegnsøk lenger. Det er veldig nyttig i en mengde tilfeller!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som om det er en sperre på 60 sider, merkerlig nok er det nesten bare du som rammes slik at den ikke viser de nyeste.

 

Jeg søkte på "skarstad", "litt" og "ikke".

På alle sammen var det 60 sider med resultater.

skarstad; det siste resultatet på han var 13:20 i dag.

litt; det siste resultatet på det var også 13:20 i dag.

ikke; det siste resultatet der var postet 00:07 8. Juni.

 

også var det bundy:

også han på 60 sider, hans siste resultat er fra 18:57 den 27. Mai.

 

Jeg har vanskelig for å tro at ordene "litt" og "skarstad" når sin siste mulige side på samme tidspunkt. Og at bundy og ikke er så langt bak i forhold til de. Så jeg vet egentlig ikke hva som kan være feil.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Og søkefunksjonen virker fortsatt ikke skikkelig...

 

La oss si at jeg skal finne Siste Ordet 5, men husker bare at den het noe med Orde... (ordet, ordene, orden etc.)

 

Hvis jeg søker på Orde* (kun i emnetitler) kommer kun en tråd opp. Men hvis jeg søker på Ordet (kun i emnetitler) kommer en haug med tråder opp, deriblant Siste Ordet 5 som jeg i dette tilfellet ville finne.

 

* -funksjonen er rett og slett ubrukerlig! (den var ikke det før)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opplevde det forleden, men har ikke tatt meg bryet med å lage en tråd om det. Med tanke på hvor mange som bruker søkefunksjonen (mange?) og hvor mange som melder fra om feil der (få?) så tyder det vel på at man har mistet et håp...

 

Nei dette ble et negativt innlegg. Ikke meningen. Men føles iblant litt nytteløst å melde fra om noe, søkefunksjonen har jo vært oppe så mange ganger før :)

Lenke til kommentar

Vel jeg melder i alle fall fra om jeg finner feil jeg anser som alvorlige og spesiellt om det er noe som er savnet og har fungert tidligere. Og jeg håper forumstyret tar seg bryet med å se på problemet og få det fikset.

 

Jeg vil hvertfall at flere brukere skal melde fra om ting.

 

Og jeg kommer også til å poste et nytt innlegg i denne tråden snart tror jeg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561830&hl= jeg skal gå gjennom dem og rapportere om det er enkelte punkter eller lovnader de har gjort som ikke er fulgt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Meget bra! Ser ut til å virke skikkelig igjen nå. Har dog ikke testet skikkelig enda. Men fikk hvertfall opp noen sider med funn av nicket mitt ved søk på "strateg*" i Siste Ordet 5.

 

Men kunne du muligens forklart litt om hvordan problemet ble løst og hva som var galt fatt? Syns det er litt spennende å "prøve" å få greie på slikt jeg :wee:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...