Isbilen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Husker dere Interstate 76? Dette var det beste spillet i 1997, og hadde en teppetjukk stemning få titler har klart å gjøre det etter. Mye av æren for dette må tilskrives musikken. Her snakker vi grisefet instrumental funk - gitar, bass, trommer og en liten blåserekke. Kanskje ørlite grann fuzz på gitaren. Bandet kalte seg Bullmark, og siden har ingen sett dem ... Har lenge lett etter musikk som spiller på de samme strengene som denne, så hvis noen vet hva jeg mener og kjenner til noen band som ligner er verdt å sjekke ut vil jeg være meget takknemlig. P.S: Jeg kan dessverre ikke linke til noen musikk da denne sikkert fortsatt er beskyttet av opphavsrett, men hvis dere har dette spillet liggende et sted eller kjenner noen som har det, sleng cd-en i spilleren, sett på spor 3 og kjenn hvordan kuken blir større for hver takt som går. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) http://www11.nrk.no/urort/user/?id=4237 Edit; Jeg har ikke hørt om de du nevnte, men utfra det du sa virker det som om Funk Factory passer glimrende. Endret 13. juni 2006 av SoloX Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Husker dere Interstate 76? Dette var det beste spillet i 1997, og hadde en teppetjukk stemning få titler har klart å gjøre det etter. Mye av æren for dette må tilskrives musikken. Her snakker vi grisefet instrumental funk - gitar, bass, trommer og en liten blåserekke. Kanskje ørlite grann fuzz på gitaren. Bandet kalte seg Bullmark, og siden har ingen sett dem ... Har lenge lett etter musikk som spiller på de samme strengene som denne, så hvis noen vet hva jeg mener og kjenner til noen band som ligner er verdt å sjekke ut vil jeg være meget takknemlig. P.S: Jeg kan dessverre ikke linke til noen musikk da denne sikkert fortsatt er beskyttet av opphavsrett, men hvis dere har dette spillet liggende et sted eller kjenner noen som har det, sleng cd-en i spilleren, sett på spor 3 og kjenn hvordan kuken blir større for hver takt som går. 6302085[/snapback] Hadde ikke trøndernegerne i "The Brothers" en finger med i spillet her? Syns å huske at de hadde noe med saken å gjøre.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Såvidt meg bekjent var det en eller annen grunge-fyr som skrev mesteparten av låtene i soundtracket. Har ikke hørt noe om noen trøndere, men det kan jo stemme ... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 http://www11.nrk.no/urort/user/?id=4237 Edit; Jeg har ikke hørt om de du nevnte, men utfra det du sa virker det som om Funk Factory passer glimrende. 6302109[/snapback] Slett ikke ille. Kommer definitivt til å laste ned dette her, men strengeinstrumentene blir litt anonyme i forhold til det jeg ser etter. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ah Interstate 76 ja En av de absolutt beste spill-soundtrack noen gang. Funky shit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå