.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hvem som er de beste Fifa World Cup(xbox36) spillerene i norge egentlig? Jeg skal utfordre dem i en kamp med premier Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 meeeee........ nope.....suger i fotball spill Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) gamertag: Ally 87 legg meg til de som mener de kan slå meg i fifa wc(360) og vinne premier. Endret 20. desember 2012 av Ally1987 Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 har deg lagret du. Skal få spillet i morgen. Har spilt det en del hos en kompis, på ps2. SÅ kan litt, kan gjerne ta en kamp med deg. (med eller uten premier (samma det)) Men får det ikke før 9-10 tiden på kvelden Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 kan godt vær at du må legge meg til igjen. gikk gjennom friends lista idag og sletta de jeg aldri har verken snakket med eller spillt med :S Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 hehe, gjør ikke noe det vettu. har nesten ikke spilt. så har ikke merket det. hvilke spill har du: jeg har: PGR3, PDZ, GRAW, BF2:MC. snart fifa world cup. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 hehe såpass ja.. har: Fifa wc, tony hawks, pdz, halo2, amped3 og graw Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Ok, da kan vi i alle fall spille de spilla. Nå har jeg fått Fifa world cup. Kanonbra spill, det eneste er at det er litt urealistisk. F.eks. at jeg spilte som norge mot italia, og vant 5-0. Jeg spilte riktignok på amatør, men det er litt morsomt ^^. Anyways; Bare legg meg til hvis du har lyst til å spille med en som ikke er som de cp-apene som de fleste på xbox live er. edit: Gamertagg'en er: Swedish Killer Endret 16. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå