Propaganda Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Ok, her er problemet, den siste måneden så har ipoden min vært helt loka, den funker noen ganger, men som oftest så får jeg bare opp apple logo'n, også står det bare at jeg må kontakte support på www.apple.com/support/ipod Noen som har noen tips, sånn i tilfelle jeg får den i gang, kan det hjelpe å formatere hele greia? Virker som det er ett software problem. All hjelp belønnes med 4.5 x streetcred Mvh Proppen *edit: fikset feilmelding Endret 13. juni 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 el bump-o... Øker herved belønningen til 6 x streetcred og 2 shoutouts! Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 hadde et lignende problem med en creative. leverte den inn på reparasjon, og fikk en ny tilbake. det var tydligvis ikke reperasjonsbart det var da endelig godt den ikke var så himla gammel Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kanskje du burde starte med å kontakte supporten, det er jo mulig de har peil? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Kanskje du burde starte med å kontakte supporten, det er jo mulig de har peil? 6310550[/snapback] ' Litt av problemet er at den er kjøpt i statene, og jeg sitter ikke med kvittering Må lissom fikse det selv.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 noen som har peil? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Skru på ipoden, når du er på hovedmenyen holder du inne disse knappene i ca 10 sek: iPod 1G til 3G: Menu og Play/Pause iPod 4G+ (Photo, Nano, Video og Mini): Menu og Select Når eplet kommer opp på skjermen trykker du: 1G til 3G: Back, Forward og Select iPod 4G+ (Photo, Nano, Video og Mini): Back og Select Nå skal du være i iPod Diagnostics mode, bruk Back og Forward for å navigere Kjør litt tester for å sjekke ut hvor feilen ligger. Er det hardisken så er det nok lite du kan gjøre. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Skru på ipoden, når du er på hovedmenyen holder du inne disse knappene i ca 10 sek: iPod 1G til 3G: Menu og Play/Pause iPod 4G+ (Photo, Nano, Video og Mini): Menu og Select Når eplet kommer opp på skjermen trykker du: 1G til 3G: Back, Forward og Select iPod 4G+ (Photo, Nano, Video og Mini): Back og Select Nå skal du være i iPod Diagnostics mode, bruk Back og Forward for å navigere Kjør litt tester for å sjekke ut hvor feilen ligger. Er det hardisken så er det nok lite du kan gjøre. 6323151[/snapback] Problemet er at jeg ikke kommer inn på hovedmenyen. Jeg får opp apple logoen, men uten farger/lys, deretter kommer error symbolet opp og ber meg kontakte support. Jeg har faktisk klart å havne inn på en rar meny tidligere, men det var bare etter masse forskjellig taste trykk, og jeg klarer selfølgelig ikke det igjen. På den menyen kunne jeg resette og sjekke masse rare ting, er det den menyen du mener jeg skal til? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Nå klarte jeg faktisk å komme inn på den menyen igjen, ved å dytte hold knappen til hold, tilbake igjen, deretter select og tilbake knappen. Har du noen tips til hva jeg kan gjøre der inne? Siden jeg mistenker en software kræsj, er det mulig å bare formatere den fra den menyen? Takk for all hjelp. Mvh Proppen Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Nå er min iPod på reprasjon så husker ikke eksakt hvordan det ser ut der inne. Men er det ikke en som heter HD scan el? Kjør en sånn test. Er det ikke noe galt med hardisken ville jeg formatert den ja, men litt usikker på hvor lurt det er å gjøre det inne på den menyen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 jeg har tatt en sånn scan, uten at det sa meg så mye... fikk opp 14ror and thats it... Lenke til kommentar
lakris Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Du kan laste ned ipod updater fra denne siden. Da legges programvaren inn på nytt. Alle sanger etc. blir slettet. Håper det hjelper..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå