jnkarl Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei jeg vurderer å kjøpe dette kortet men vil gjerne vite om det er mulig å bruke HDTV utgangen til vanlig TV? Håper på et kjapt og greit svar. På forhånd takk! :-) Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei jeg vurderer å kjøpe dette kortet men vil gjerne vite om det er mulig å bruke HDTV utgangen til vanlig TV? Håper på et kjapt og greit svar. På forhånd takk! :-) 6301725[/snapback] Jada, det skal gå helt fint. Dessuten kjøpte jeg dette kortet selv idag. Du får med 3 stk kabler å velge mellom. En vanlig s-video kabel, en annen s-video-kabel med 3 uttak på og en composite kabel, samt overganger Lenke til kommentar
jnkarl Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Hei jeg vurderer å kjøpe dette kortet men vil gjerne vite om det er mulig å bruke HDTV utgangen til vanlig TV? Håper på et kjapt og greit svar. På forhånd takk! :-) 6301725[/snapback] Jada, det skal gå helt fint. Dessuten kjøpte jeg dette kortet selv idag. Du får med 3 stk kabler å velge mellom. En vanlig s-video kabel, en annen s-video-kabel med 3 uttak på og en composite kabel, samt overganger 6301983[/snapback] Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå